Kandidatuoti turi būti lengva
Reklamos kampaniją sukūrusios agentūros „Clinic 212“ kūrybos ir strategijos vadovas Mantas Velykis pranešime žiniasklaidai sako, kad kampanijos unikalumą lemia ne tik nestandartiniai reklamos sprendimai, bet ir tai, kad dėl jos įgyvendinimo patobulintas ir pats kandidatavimo į darbo vietą procesas.
„Ši kampanija nebuvo mums tradiciška, nes turėjome svarstyti ne seriją įprastinių reklamos priemonių, bet iš esmės pergalvoti patį įdarbinimo procesą – kaip pretenduoti į siūlomas darbo vietas be CV ir kitų procesą apsunkinančių nepatogumų“, – dalijasi M. Velykis.
Dėl savo kitoniškumo publikos dėmesį pelnė ir reklamos kampanijos įgyvendinimo darbai. Pasak M. Velykio, filmuojant vaizdo klipą, praeiviai teiravosi, ar tikrai nuo šiol įmanoma paštomatu išsiųsti ir save.
Komentuodama reklamos kampanijos idėją, siuntų bendrovės komunikacijos ir prekės ženklo vadovė Milda Jankauskytė sako, kad įprastai kandidatuojant į norimą darbo poziciją tenka susidurti su ne vienu reikalavimu. Įmonė kviečia žiūrėti paprasčiau ir aplikuoti į siūlomą darbo poziciją tiesiog išsiuntus SMS žinutę ar vienu paspaudimu pateikus savo kandidatūrą.
„Unikalumas slypi paprastume. Tai taikytina ne tik kalbant apie šią reklamos kampaniją, bet ir apie patį kandidatavimo procesą, – apibendrina ji. – Žinoma, prieš priimdami į darbą, su kiekvienu kandidatu susipažinsime ir pabendrausime.“
Pasiruošę priimti apie 100 darbuotojų
„Papildomi darbuotojai mums ypač svarbūs šventiniu laikotarpiu, tad jam ruošiamės ir renkame geriausią, motyvuotą komandą. Į savo gretas šiemet pakviesime apie 100 darbuotojų“, – teigia M. Jankauskytė.
OMNIVA savo darbuotojams suteikia visas galimybes mokytis bei tobulėti ir kviečia augti kartu su ambicinga komanda tarptautinėje įmonėje.