Jūsų dėmesiui – antroji ciklo „Kaip pradėti savo verslą: nuo idėjos iki sėkmės“ dalis, kurioje žurnalo „What do people do?“ įkūrėja Rasa Jusionytė pasidalijo patarimais, kaip tapti matomu socialiniuose tinkluose, rasti savo auditoriją ir su ja susidraugauti!
„Viešieji ryšiai ir komunikacija nėra blogis, – sako R. Jusionytė. Kažkodėl visuomenėje marketingas dažnai yra suvokiamas lyg nereikalingus daiktus brukanti mašina. Kartais taip tikrai yra. O ir keletas marketingo įmonių vadovų labiau primena sielas pardavusius, moralę pametusius ir net savo mamas už gerus pinigus išduosiančius pabaisas (labai gali būti, kad tai tik mano patirtis, įgyta dirbant įvairiose agentūrose), tačiau tas pats marketingas gali būti ir nepaprastai naudingas jūsų verslo sėkmę nulemsiantis elementas“.