Arnoldas Lukošius, „Tele2 Inovacijų biuro“ ekspertas teigia, kad „LinkedIn“ platformoje veikiantis algoritmas padeda darbdaviams lengviau ieškoti naujų talentų. Anot specialisto, tvarkingai užpildyta paskyra, aktualūs raktiniai žodžiai ir dalinimasis naudinga informacija šiame socialiniame tinkle padės patraukti darbdavių ir kitų specialistų dėmesį.
Sugalvokite originalią antraštę („Title“) bei santrauką („Summary“). Antraštė – puiki galimybė pademonstruoti, kuo esate unikalus ir kokios jūsų stipriosios pusės. Pagalvokite, kokius jūsų darbo sričiai tinkamus raktažodžius galėtų vesti darbuotojo ieškantis žmogus ir būtent jais papildykite savo antraštę. Dėl tinkle veikiančio dirbtinio intelekto, šie aktualūs raktiniai žodžiai padės darbdaviams ir kitiems specialistams jus rasti daug lengviau. Galite nurodyti savo tikslų pareigų pavadinimą arba įvardyti, kokios darbo pozicijos jus domina. Kalbant apie santrauką, patariama neiti lengviausiu keliu ir nesirinkti automatiškai sukurto teksto. Skirkite laiko šiai užduočiai ir kūrybiškai bei originaliai papasakokite apie save – paminėkite karjeros pasiekimus, įgyvendintus projektus ar gautus rezultatus.
Dalinkitės naudingu turiniu. Geriausias būdas pasiekti didesnę auditoriją – dalintis aukštos kokybės profesionaliu turiniu. Jeigu norite, kad algoritmas jūsų įrašą iškeltų aukščiau, skelbkite unikalius, įdomius ir vartotojams naudingus įrašus. Tinklo įrankiai leidžia dalintis ne tik tekstais, bet ir nuotraukomis ar vaizdo įrašais, kitų vartotojų straipsniais bei išorinių tinklalapių nuorodomis. Skelbdami įrašus skatinkite kitų vartotojų įsitraukimą – užduokite klausimą ir raginkite pasidalinti savo patirtimis ar nuomone. Įrašuose žymėkite kitus žmones, taip padidinsite pranešimo pasiekiamumą. Taip pat naudinga įrašuose naudoti grotažymes, kurios kategorizuoja turinį ir išryškina kiekvienam naudotojui svarbius pranešimus. Patartina prie įrašo pridėti ne mažiau kaip 3, bet ne daugiau kaip 10 grotažymių.
Skelbkite įrašus tinkamu metu. Skelbiant informaciją „LinkedIn“ platformoje labai svarbu pasirinkti tinkamą laiką pranešimo publikavimui. Profesinio socialinio tinklo algoritmas atsižvelgia į tai, kiek sąveikos su įrašu sulaukiama per pirmąją valandą po jo paskelbimo. Norėdami efektyviai pasiekti norimą auditoriją, skelbkite informaciją tuo metu, kai jūsų sekėjai yra prisijungę – darbo valandomis. Teigiama, kad „LinkedIn“ platformoje geriausias laikas dalintis įrašais: 7:45, 10:45, 12:45 ir 17:45 val.