Kaip ir kiekviename pirkimo-pardavimo sandoryje, pirkėjas (darbdavys) perka aiškiai išreikštas naudas. Tuo tarpu pardavėjas (kandidatas) turi aiškiai įvardinti, ką konkrečiai pirkėjas (darbdavys) iš jo gaus.

Taigi vienas svarbiausių dalykų kiekvienam kandidatui yra parodyti potencialiam darbdaviui, kokią naudą jūs galite atnešti įmonei. Tai daroma aiškiai įvardinant savo konkrečius pasiekimus ankstesniuose darbuose.

Keletas patarimų, padėsiančių jums suformuluoti savo pasiekimus:

• Dar prieš pradėdami rašyti savo CV, prisiminkite ir apibrėžkite, kas jūsų ankstesniuose darbuose buvo laikoma sėkme ir kaip ji buvo matuojama. Jeigu dirbote pardavimų srityje, galbūt sėkmė buvo matuojama naujų klientų skaičiumi, jei klientų aptarnavimo srityje – klientų pasitenkinimo rodikliu ir pan.

• Prisiminkite, kada ir kaip pasiekėte gerų rezultatų, viršydami lūkesčius. Galbūt tai buvo konkretus mėnuo, kai pritraukėte daugiau nei įprasta naujų klientų. Ar konkretus projektas, kurį įgyvendinote per itin trumpą laiką.

• Suteikite savo pasiekimams skaitinę išraišką. Verslo žmonės mėgsta skaičius. Skaičiai jiems padeda tiksliai pamatyti, kokią vertę sukūrėte įmonei. Tai gali būti ne tik pelno ar pajamų rodikliai, bet ir sutaupytas laikas, sumažintos išlaidos, pagerinti procesai. Pavyzdžiui, galbūt įdiegėte dokumentų valdymo sistemą, kuri per metus leido sutaupyti keletą tūkstančių eurų, anksčiau išleidžiamų popieriui pirkti.

• Prisiminkite visus apdovanojimus, kuriuos esate pelnę. Galbūt buvote išrinktas mėnesio darbuotoju, o gal gavote viešą apdovanojimą už jūsų sukurtą reklamos kampaniją.

• Naudokite žodžius, kurie aiškiai išreiškia naudą. Naudokite aktyvius veiksmažodžius būtuoju laiku. Pavyzdžiui, įgyvendinau, įvykdžiau (angl. implemented, accomplished), sukūriau (angl. created), išvysčiau (angl. developed), padidinau/sumažinau (angl. increased/decreased), pagerinau (angl. improved), sutaupiau (angl. saved), buvau nominuotas/a, laimėjau (angl. nominated, won) ir t. t.

Suformuluotus pasiekimus pateikite savo gyvenimo aprašyme (CV), prisistatymo bei motyvaciniuose laiškuose, taip pat per darbo pokalbius. Kiekvienu atveju atrinkite tuos pasiekimus, kurie yra aktualiausi konkrečiam jus dominančiam darbdaviui.

Nepamirškite, kad pirkėjas dažnai nenuperka kažko vien dėl to, kad net neįsivaizduoja, ką gali gauti. Tinkamai pasiruoškite ir parodykite norimam darbdaviui, ką galite jam pasiūlyti!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)