12
Kitas

Tęsinys

Štai kaip galite sustiprinti santykius su savo viršininku:

Pamėginkite įsivaizduoti save jo vietoje. Pasistenkite numatyti iššūkius, kurie gali iškilti jūsų viršininkui tą dieną, ir būkite pasirengę pasiūlyti sprendimus, pažymi S. Mazur. „Tikėkitės klausimų, kuriuos jūsų vadovas gali užduoti apie jūsų darbą ar projektą. Turėkite pasirengę apgalvotus atsakymus ar sekančius žingsnius. Galvojimas į priekį gali parodyti, kad esate neįkainojamas komandos narys“, – teigė ji.

Andy Teachas, parašęs knygą „From Graduation to Corporation“ („Nuo diplomo gavimo iki korporacijos“), pažymi, kad piktintis savo vadovu yra labai lengva, ypač jeigu jis elgiasi tam tikru būdu, „tačiau pasistenkite suprasti, kad jis, kaip ir jūs, turi atlikti savo darbą“, aiškino jis. „Galite nežinoti ir nematyti daugybės dalykų, susijusių su savo viršininko darbu, todėl nemanykite, kad jis jūsų nemėgsta, – priduria jis. – Kartais vadovai elgiasi vienaip, o ne kitaip, dėl tam tikros priežasties – galbūt juos spaužia jų pačių viršininkas. Taigi būkite supratingi“.

Pademonstruokite savo vertę. „Jūs buvote pasamdytas ne šiaip sau, todėl pasistenkite pridėti vertės organizacijai ar savo pozicijai, – teigia svetainės whatsforwork.com, skirtos moterų karjerai, vadovė Teri Hockett. – Vadovai nori, kad darbuotojai ne tik jiems linksėtų, bet ir kalbėtųsi su jais apie darbo aktualijas bei problemas, kurias reikia spręsti. Būkite tas darbuotojas, kuris kalba faktais ir pamatuotais pasiūlymais, duodančiais rezultatą. Tai sustiprins jūsų viršininko pasitikėjimą jumis“.

Darykite viską, kad jūsų viršininkas jaustųsi gerai. „Kiekvienam žmogui rūpi jo reputacija darbe, ar bent jau turėtų rūpėti, – sakė A. Teachas. – Jeigu sugebėsite padaryti, kad jūsų vadovas kitų žmonių akyse atrodytų gerai, jis bus laimingas, o jeigu jis bus laimingas, džiaugsitės ir jūs“.

Pasak jo, šis patarimas reiškia ir tai, kad jums nederėtų taisyti savo viršininko klaidų kitų asmenų akivaizdoje. „Vadovui turbūt negali būti nieko blogiau, negu jo pavaldinys, kuris taiso jį kitų žmonių akivaizdoje. Tai jį trikdo, net jei iš tikrųjų jis buvo neteisus. Verčiau užsiminkite jam apie jo klaidą po to, kai išeis pašaliniai žmonės“.

Su tuo sutinka ir T. Hockett. „Visuomet elkitės profesionaliai. Tai ne tik bus naudinga jums asmeniškai, bet ir atspindės jūsų pačių viršininką“, – sakė ji, pridurdama, kad darbuotojas visuomet yra savo viršininko valdymo atspindys.

Žinokite, kada ir kaip bendrauti su savo viršininku. Jūsų vadovui patinka trumpi, vieno sakinio elektroniniai laiškai, ar jis pirmenybę labiau teikia detalioms ataskaitoms apie tai, kas vyksta? Ar jūsų vadovui pakanka trumpos informacijos apie projekto būseną, ar jis nori žinoti visas detales? „Išsiaiškinkite, kaip jūsų vadovui patinka bendrauti ir gauti informaciją, ir stenkitės mėgdžioti šį stilių“, – pataria S. Mazur.

T. Hockett sako, kad jūs taip pat turėtumėte užduoti sau tokius klausimus: „Kuriuo dienos metu mano viršininkui patiktų atsakyti į mano klausimus, jeigu jie iškiltų?“ ir „Kurią savaitės dieną geriausia į jį kreiptis?“. Iš anksto tai žinodami, galite labai pagerinti savo santykius“, – sakė ji.

12
Kitas

Tęsinys

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)