„Jei padarėte tokią klaidą, kurios savarankiškai ištaisyti nepavyksta – metas imtis veiksmų. Atminkite, kad nuo to, kaip elgsitės toliau, gali priklausyti ne tik jūsų darbo santykiai, bet ir įvaizdis bei pasitikėjimas. Turėkite omenyje, kad laukdami ir vildamiesi, jog padarytos klaidos niekas nepastebės – tik gaištate laiką, kurį vertingiau išnaudoti problemos sprendimui“, – pranešime žiniasklaidai sako Eglė Staniulionė, „Bitė Lietuva“ žmonių ambasados vadovė.
Pripažinkite klaidą
„Neslėpkite padarytos klaidos ir prisiimkite atsakomybę už savo veiksmus. Būdami atviri rodote profesionalumą, darbdaviai tai itin vertina. Taip pat tikėtina, jog geras ir patyręs vadovas pasidalins patirtimi, galinčia padėti greičiau išspręsti susiklosčiusią situaciją“, – teigia įmonės žmonių ambasados vadovė.
Tinkamai atsiprašykite
Pripažinus klaidą derėtų už ją atsiprašyti. Visgi ne mažiau svarbu yra žinoti, kaip tai padaryti tinkamai.
Sugalvokite klaidos sprendimo planą ir jį pristatykite
Klaidos pripažinimas ir nuoširdus atsiprašymas už ją bus sutikti kur kas palankiau, jei pasiruošite ir pristatysite planą, kaip šią klaidą ištaisysite.
E. Staniulionė priduria, kad turėdami planą aiškiai pasakytumėte, ką ketinate daryti ir kokių tikitės rezultatų. Geriausia, jei pristatydami sprendimo būdą, įvardintumėte ir laikotarpį, per kurį klaida bus ištaisyta. Atminkite, kad tai gali būti puiki proga pademonstruoti problemų sprendimo įgūdžius.