Nuramino pasimetusį vaiką
Kasininkė Lina padėjo mažajam pirkėjui, kai savitarnos kasoje vaikas nesulaukė grąžos.
„Jis – drovus. Buvo pasimetęs, nuėjęs ir prie informacijos skyriaus bijojo paklausti, ką tokiu atveju daryti. Kasininkė Lina pamatė vaiką, priėjo, paklausė kas nutiko ir nuramino. Už rankos nusivedė į savitarnos kasą, atidarė aparatą ir ten radusi užstrigusias monetas atidavė grąžą“, – apie įvykį pasakoja berniuko mama.
Nuoširdus noras pagelbėti
„Buvau nustebintas labai maloniu bei nuoširdžiu kasininkės darbu, – apie Visagino parduotuvės darbuotoją Mariną sako tujas pirkęs lankytojas. – Visu pirma, ji nubėgo bei patikrino, ar yra suteikiama nuolaida, vėliau padėjo susikrauti tujas į mašiną. Esu be galo patenkintas šios kasininkės geranorišku ir nuoširdžiu noru padėti kiekvienam pirkėjui.“
Giria visi kaimynai
Balandį prekybos tinklo lankytojai itin vertino ir lietuviškojo prekybos tinklo darbuotojų pastabumą, kai šie gelbėjo apsiperkant net neprašomi – pavyzdžiui, padėjo sutaupyti laiko. Štai Šiauliuose kasininke-pardavėja dirbanti Enita tapo priežastimi, kodėl vienas lankytojas ėmė apsipirkinėti savitarnos kasose.
„Ji mane pasikvietė, kad nereikėtų laukti eilėje prie kasos, ir parodė, kaip elgtis“, – dėkojama darbuotojai. Pasak lankytojo, Enita visuomet padeda pirkėjams ir net pati prieina pastebėjus, kad jiems kyla klausimų.
„Niekada nepamiršta pasisveikinti, atsisveikinti, pasiteirauti apie turimą kortelę, o kas svarbiausia – vaikų kasoje jis mane su kelių mėnesių leliuku pakvietė į priekį“, – dėkoja Aurimui moteris ir priduria, kad ir jos kaimynai negaili kasininkui gerų žodžių.
Kiekvienas įvertinimas – svarbus
Ir Aurimas, ir kiti minėti darbuotojai balandį tapo prekybos tinklo herojais. Lietuviškojo prekybos tinklo komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, ši jau ne vienerius metus tęsiama padėkos darbuotojams iniciatyva išties pasiteisina.
Pirkėjai savo atsiliepimus apie „Maximos“ darbuotojus kviečiami išsakyti telefonu, internetu, mobiliąja programėle ir raštu. Herojai renkami remiantis būtent šiais įvertinimais, tad kiekvienas jų yra be galo svarbus.
Kas mėnesį skelbiamiems herojams yra suteikiamos papildomos finansinės paskatos. Ši „Maximos“ iniciatyva sumanyta norint sudaryti galimybę prekybos tinklo klientams padėkoti juos aptarnavusiems darbuotojams, kasdien besistengiantiems užtikrinti pačią geriausią apsipirkimo patirtį.