Šiandien L. Žiugžlys džiaugiasi, kad IT sritis išliko pati mėgstamiausia, o įgytos kompetencijos vadybos srityje ir sukaupta solidi darbo patirtis leidžia kasdien prisiliesti prie vienų iš didžiausių pasaulyje kompanijų verslo procesų bei būti reikšminga dalimi visus sudėtingus iššūkius sprendžiant drauge su komanda.

– Nuo ko prasidėjo jūsų karjera ir kelionė į IT pasaulį?

– Kelionė į IT pasaulį prasidėjo dar mokykloje, kai matematikos ir informatikos mokytojas supažindino su IT galimybėmis ir tuo pačiu leido man tobulėti užklasinėje veikloje. Taip atsirado programavimo kalbos „Pascal“, kompiuterinių tinklų bei operacinių sistemų diegimo ir priežiūros pagrindai. IT kelionė tęsėsi ir pasirinkus Informatikos inžinerijos studijas bei dar besimokant universitete pradėjus dirbti IT specialistu Kauno miesto savivaldybėje. Įgijus daugiau patirties išryškėjo ir karjeros kelias, kuris nuvedė į projektų valdymą privačiame IT sektoriuje.

Darbas komandoje, auganti atsakomybė ir galimybė prisiliesti prie verslo procesų padiktavo pasikeitimą ir studijose. Pasirinkau ekonomikos ir vadybos kryptį. Įdomiausia tai, jog net pakeitus kelias darbovietes ir tuo pačiu nutolus nuo IT sektoriaus, tai visvien liko viena iš mėgstamiausių mano sričių, kuri netrukus grįžo su trenksmu, teko net laikinai persikelti gyventi į sostinę. Karjera „Devbridge“ prasidėjo prieš 4–erius metus, klientų aptarnavimo padalinio vadovo pozicijoje ir tęsiasi sėkmingai auginant mūsų komandą ir klientų ratą.

– Kiek metų dirbate IT srityje? Kas yra įdomiausia jūsų kasdieniniame darbe?

– Darbuotis pradėjau jau pirmuose universiteto kursuose: reikėjo padėti išlaikyti šeimą. Todėl jau esu sukaupęs net 18 metų darbo patirtį IT srityje. Pozicijos, kuriose dirbau, pakankamai įvairios, bet tuo pačiu ir suteikusios daug patirties bei kompetencijų: IT specialistas, reklamos projektų vadybininkas, IT projektų koordinatorius, IT projektų vadovas, įmonės vadovas, operacijų vadovas, vidinių verslo sistemų palaikymo komandos vadovas ir šiuo metu esu „Devbridge“ klientų aptarnavimo departamento vadovas.

Kasdieniame darbe man svarbiausia: nuolatinis tobulėjimas, atsakomybės prisiėmimas bei pasitikėjimas ir suteiktos galimybės dalyvauti priimant svarbius sprendimus. Visi šie faktoriai suteikia pasitikėjimo, ne tik man, bet ir visai komandai, tai mane skatina nuolat tobulėti ir siekti dar aukštesnių tikslų.

– Kaip vyksta jūsų komandos darbas su klientais, su kokiais profesiniais iššūkiais tenka susidurti?

– Pagrindiniai mūsų klientai, kurie yra iš Šiaurės Amerikos, Kanados, Jungtinės Karalystės ir Prancūzijos, nulemia tai, kad kasdieninė komunikacija vyksta nuotoliniu būdu, pagal aiškiai sudėliotą, patikrintą ir saugų procesą. Darbas prasideda nuo kliento, kuris kreipėsi į mus, poreikio detalizavimo ir apibrėžimo. Kitas veiksnys – komandos formavimas reikalingiems darbams atlikti. Labai svarbus darbų įgyvendinimo terminų patvirtinimas, startas ir, žinoma, kokybės užtikrinimas.

Viso projekto metu su klientais turime reguliarius konferencinius skambučius, kuriuose aptariame atliktų darbų progresą, aktualius klausimus bei reikalavimų validumą. Džiaugiamės turėdami stiprias vertybes įmonės viduje, tokias kaip visiško atvirumo ir skaidrumo užtikrinimas, todėl klientai darbus bei jų progresą patys gali bet kada stebėti klientams skirtoje sistemoje.

Įdomiausia būti mūsų klientų, kurie kai kuriais atvejais yra vieni didžiausių pasaulyje, verslo procesų kūrimo, optimizavimo, skaitmenizacijos ir palaikymo dalimi, pasitelkiant naujausias technologijas. Mūsų organizacijos priimtas strateginis sprendimas prisijungti prie „Cognizant Softvision“, neabejojame, kad atvers dar didesnį būsimų klientų ratą ir dar didesnes galimybes nuolatiniam tobulėjimui tiek asmeniniame kontekste, tiek ir profesiniame.

– Daugelis mūsų vartotojų neturi susiformavusio įpročio nuolat atnaujinti savo įrenginių programinę įrangą. Jūsų komanda kasdien susiduria su įvairiausiais tobulinimais, atnaujinimais. Kodėl yra svarbus įrangos atnaujinimas ne tik verslui, bet ir eiliniam vartotojui?

– Visų pirma tai yra informacijos saugumas. Kasdienėje veikloje naudojame išmaniuosius įrenginius, praleidžiame daug laiko skaitmeninėje erdvėje, todėl tiek asmeninės, tiek ir su verslu susijusios konfidencialios informacijos saugumo užtikrinimas yra būtinas. Ne veltui buvęs Jungtinių Amerikos Valstijų prezidentas Thomas Jeffersonas yra sakęs: „Informacija yra demokratijos valiuta“. Kitas svarbus aspektas yra programinės įrangos našumas. Su kiekvienu programinės įrangos atnaujinimu stengiamasi padidinti našumą, efektyvumą, operacijų atlikimo greitį ir naudotojo patirtį.

– Kaip vyksta jūsų ir kolegų profesinis augimas? Kokias kompetencijas išskirtumėte kaip svarbiausias?

– Prisijungus prie įmonės labiausiai sužavėjo galimybė prisiliesti prie skirtingų technologijų, klientų iš skirtingų verslo sričių (finansų, teisinių paslaugų, logistikos, gamybos, aviacijos, pardavimų ir kt.). Kadangi klientų ir jų palaikomų projektų turime tikrai nemažai, tai sąlygoja galimybę dirbti su skirtingomis technologijomis, tokiomis kaip .NET, JAVA, Serverless, Node, React, Angular, VueJS ir kt.

Labai džiaugiuosi, kad įmonėje turime aiškiai ir profesionaliai apsibrėžę kompetencijų matricą, kuria vadovaujamės, stengdamiesi auginti savo ir komandos narių kompetencijas.

Tai yra: techninės, problemų sprendimo, bendradarbiavimo, siekiant visokeriopos sėkmės, noro tobulėti ir mokytis, dėmesio ir atidumo, reiklumo geriems rezultatams ir kokybei, efektyvios komunikacijos. Mūsų organizacijoje yra daug puikių iniciatyvų, skatinančių kompetencijų augimą: vidiniai projektų ir jų įgyvendinimo iš technologinės pusės pristatymai, diena, kartą per mėnesį skirta tobulėjimui (angl. Self learning day), žinių pasidalijimo sesijos, skirtingų technologijų, praktikų bei pozicijų bendruomenės ir jų renginiai, įmonės tinklaraščio rašymo ir publikavimo galimybės, dalyvavimas konferencijose, mūsų „Sourcery“ akademija – visi išvardyti dalykai yra tie, kuriais mes labai didžiuojamės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją