Ar marketingo strategijai įgyvendinti esate gavę tokį biudžetą, kokio prašėte? „Visada prašome daugiau, žinodami, kad neduos, kiek prašome. Ir žinote, kodėl negauname? O kodėl mes iš viso prašome?! Kodėl turime prašyti biudžeto? Todėl, kad didžioji jo dalis sukasi yra apie tai, kaip įgyvendinti plan...
AdBlock
5 articles
The key currency in the Lithuanian online business is the data of the market research company "Gemius". The data provided by the company unveils how many users come to a site, the number of real visitors, time spent on a website and other numbers.
Kiekvienų metų spalio pabaigoje pasirodančios „Kanų liūtų“ reklamos yra vienas labiausiai aptariamų reklamos, komunikacijos ir rinkodaros specialistų įvykių. Eidami į jas tikimės pamatyti, kuo šiais metais gyveno reklamos pasaulis, ir rasti įkvėpimo – pamatyti, kur juda rinka.
Tarptautinė interneto rinkos tyrimų ir konsultacijų įmonė „Gemius“, atlikusi Lietuvos interneto reklamos rinkos tyrimą „AdMonitor“, išanalizavo svarbiausias 2015-2017 m. pokyčių tendencijas. Kas buvo pastebėta?
Reklamos blokavimo programa „AdBlock Plus“ pristatė naujieną – naudodamiesi jų reklamos tinklu „AdBlock Plus AdExchange” reklamdaviai galės pasiekti net tuos vartotojus, kurie naudodamiesi jų programa blokuoja reklamą. Šiame tinkle nurodyti priimtinos reklamos kriterijai, kurie apibrėžia, kokios rek...