Nors vis daugiau žmonių apsipirkinėja internetu, lietuviai mažiau kliaujasi internete besisukančiais pasiūlymais ir vengia spontaniškų pirkinių. Gyventojų nuomonės apklausa rodo, kad daugiau nei du trečdaliai pirkėjų Lietuvoje (71 proc.) prieš įsigydami namų techniką ar elektroniką svarsto mažiausia...
Andrius Bolšaitis
10 articles
Nuo 2013 metų organizuojamas Ecomexpo yra didžiausias tarptautinis renginys e. komercijos profesionalams Baltijos šalyse. Pranešime „Klix” augimo vadovas Andrius Bolšaitis pasakoja apie tendencijas interneto prekyboje ir kaip elgtis šiuolaikinėje prekybos erdvėje.
Didžiajai daliai lietuvių sprendimą pirkti prekę internetu nulemia prekės atsiuntimo kaina ir taikomos nuolaidos. Tiesa, renkantis pirkinį lietuviams itin svarbūs vartotojų atsiliepimai – remiantis atlikta Baltijos šalių gyventojų apklausa, kitų pirkėjų patirtimis pasidomi net 60 proc. Lietuvos gyve...
Pandemijos pradžioje e. prekybos sektorius išgyveno tikrą aukso amžių. Tačiau 2022-ieji e. prekybininkams atnešė pirmuosius rimtus išbandymus – aukštą infliaciją ir didelį ekonominį neapibrėžtumą. Tai reiškia, kad inertišką augimą keičia daug aktyvesnės pastangos sėkmingai konkuruoti dėl kiekvieno k...
Pasaulinė pandemija itin paspartino elektroninės prekybos plėtrą. Visgi elektroninės prekybos verslai praranda labai daug klientų – žmonės susideda pageidaujamų prekių krepšelį ir persigalvoja. Kas paskatina pirkėjus taip elgtis ir kaip reklama tampa antireklama rinkodaroje, kai klientui bandoma par...
Šįkar laidos LOGIN 2022 studijoje vieši du svečiai – Andrius Bolšaitis – „Klix“ plėtros vadovas ir Vilius Kavaliauskas – „Salesforce“ Mažmeninės prekybos klientų direktorius. LOGIN 2022 konferencijoje išgirsite ne vieną sėkmės, stulbinančios karjeros istoriją. O laidoje pakviesime pažiūrėti reportaž...
Kompanija „Viventor“ praneša apie įmonės augimą ir plėtrą. Praėjusią savaitę vadovų komandą papildė naujasis generalinis direktorius Andrius Bolšaitis, pareigas pradėjęs liepos 22 d. A. Bolšaitis pakeitė nuo 2017 m. pabaigos kompanijai vadovavusį Toms Niparts.
Nors atrodo, kad skaitmeninėje erdvėje galima nusipirkti kone viską, o pradedantiesiems verslams internetinė prekyba turėtų būti patraukliausias šiuolaikinis pardavimų kanalas, statistika rodo, jog prekyba internetu Lietuvoje šiuo metu užsiima vos kas trečia (32 proc.) jauna įmonė. Mažiau nei pusė (...
Statistika rodo, kad prekyba internetu Lietuvoje šiuo metu užsiima vos kas trečia (32 proc.) jauna įmonė. Mažiau nei pusė (45 proc.) įmonių interneto pardavimams nenaudoja visai, skelbia SEB bankas, visose trijose Baltijos šalyse atlikęs startuolių apklausą.
Robotas gali parduoti nuo 4 iki 10 kartų daugiau prekių nei įprasti pardavimų aparatai, o žmonės robotui paaukoja lėšų labdarai keliskart daugiau pinigų nei kitiems žmonėms. Kaip šie faktai keičia verslą ir vartojimą?