Prieš savaitę finišavusį Dakaro ralį Saudo Arabijoje galima vadinti mažu stebuklu. Nors praėjusių metų spalį ralyje užsiregistravę lenktynininkai gavo Saudo Arabijos princo Khalido Bin Sultano Al Faisalo oficialų pranešimą, kad ralis tikrai įvyks, nes COVID-19 situacija šalyje suvaldyta, vėliau ėmė ...
Andrius Laucius
24 articles
Po ganėtina netrumpos kelionės, iš Saudo Arabijos į Europą parplaukė Dakaro ralio dalyvių technika. Tiesa, ne visi bolidai sugrįš į Lietuvą – kai kurie keliaus tiesiai į remonto dirbtuves arba į kitas varžybas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Dakaro ralį organizuojanti ASO kompanija prisipažino, kad deda pastangas, jog išplėstų renginį ir už Saudo Arabijos sienų. Su pastarąja valstybe yra sudaryta penkerių metų trukmės sutartis, užtikrinanti, kad pradedant 2020-aisiais, būtent čia vyks Dakaras, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Dvi savaites visos Lietuvos dėmesį kaustęs sunkiausias pasaulyje Dakaro ralio maratonas pasiekė finišą. Dalyviai, pasiekę finišo liniją, savo transporto priemonių skydelį papildė beveik 8000 kilometrų, iš kurių net 5000 driekėsi greičio ruožais, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Dakaro ralis, nesvarbu, Pietų Amerikoje ar Saudo Arabijoje, atrodo labai tolimas ir nežemiškas tikslas. Kaip ir kuo nuvykti, kur apsigyventi, ką valgyti ir, galų gale, kokius daiktus pasiimti, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
„Svajok, išdrįsk, patirk tai“ (angl. Dream… Dare… Live it) yra oficialus pasaulyje žinomiausio Dakaro ralio šūkis. Kiekvienais metais Lietuvoje atsiranda vis daugiau ne tik svajojančių, bet ir išdrįstančių įgyvendinti savo svajonę ir atsidurti Dakaro ralyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Pirmas Dakaro vėjo gūsis visus dalyvius pasiekia dar mėnesį iki maratono starto, kur visi dalyviai, arba tiksliau kalbant, visa Dakaro technika susirenka vienoje vietoje. Ilgą laiką vykę iš Le Havro, o šiemet iš Marselio jūrų uosto, visi sportiniai bolidai, sunkvežimiai ir kita technika laivu išvyks...
Dakaro ralio dalyvių automobiliai, sunkvežimiai ir kita technika po mėnesio kelionės keltu per Atlanto vandenyną jau grįžo į Europą – Havro uostą Prancūzijoje. Po antrojo Dakaro ralio iš eilės grįžo ir nepriklausomos žurnalistų komandos „iGo2Dakar“ automobilis – raudonasis „Nissan Navara“ pikapas. Š...
Šių metų dešimties dienų „Dakaro“ iššūkį įveikė ne tik penki lietuvių ekipažai, tačiau ir nepriklausoma medijų komanda „iGo2Dakar“, kurių tikslas – visada dalyvius aplenkti vienu žingsniu. Grįžę iš karštųjų Peru kopų jie LRT TELEVIZIJOS laidoje jie dalijasi šių metų „Dakaro“ įspūdžiais ir pasakoja a...
2018-ųjų Dakaro ralyje keliavusi ir naujienas šio sporto gerbėjams Lietuvoje pranešdavusi komanda „iGo2Dakar“ ruošiasi kelionei į maratonines 2019-ųjų lenktynes. Su tuo pačiu, tačiau gerokai pakitusiu „Nissan Navara“ automobiliu, didesne komanda ir naujais tikslais.
Didesnio pravažumo automobilių pardavimai visame pasaulyje auga kaip ant mielių, ne išimtis ir Lietuva. Mažuosius hečbekus žmonės mielai keičia į krosoverius, o didelius sedanus – į ne ką mažesnius visureigius. Auga ir pikapų populiarumas – jie vis dažniau tampa ne ūkininkų ar miškininkų automobilia...
Artėjant valstybės atkūrimo šimtmečiui trispalvės keliamos ir bepiločiais orlaiviais.
Projekto #iGo2Dakar dalyviai praneša jau daugiau nei savaitę kvėpuojantys karštu Pietų Amerikos oru ir Peru dykumų dulkėmis. Mindaugas Plukys ir Andrius Laucius padeda lietuvių komandoms ir rengia užkulisinių naujienų reportažus – tokių, kurių pačios komandos stengiasi nekomunikuoti. Viena jų – sunk...
Kelios dešimtys lietuvių, dalyvaujančių 2018-ųjų Dakaro ralyje (lenktynininkai, mechanikai, žurnalistai ir kiti komandų nariai), jau atvyko į Peru sostinę Limą ir pradėjo savo darbus. Lenktyninių komandų darbas yra aiškus – paruošti sportinį automobilį, atlikti administracinę ir techninę komisijas, ...
Pirmieji Dakaro ralyje važiuosantys lietuviai Naujuosius metus šventė dukart. Sėdėdami iš Madrido į Limą skrendančiame lėktuve jie paminėjo Naujus metus lietuvišku laiku, o jau nusileidę Peru sostinėje, vidurnaktį vietos laiku sudalyvavo ir vietos šventėje.
Fotografo darbas atrodo romantiškas ir paprastas: nuspaudi vieną mygtuką ir turi honorarą. Tačiau kažkodėl šioje srityje yra labai daug mėgėjų ir tik nedidelė saujelė žmonių, turinčių panašiai atrodančią įrangą kaip ir mėgėjai, sugeba iš to uždirbti. Keli fotografai iš Lietuvos keliaus ir į Dakaro r...
Dakaro raliui tapus vienu populiariausių renginių sausio mėnesį Lietuvoje, ne vienam automobilių sporto gerbėjui kirba mintis – o gal kaip nors pavyktų pamatyti Dakarą pačiam? Tačiau kelionė trims savaitėms į Pietų Ameriką kainuoja nemažai ir finansai – toli gražu ne vienintelė išvykos dalis, rašoma...
Automobilių sporto varžybose dirbantys žurnalistai paprastai turi specifinių reikalavimų naudojamoms transporto priemonėms. Jos turi būti patikimos, greitos, turėti didelę bagažinę ir... Kuo daugiau USB jungčių bei bent vieną 220V rozetę, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nuovargis yra vienas pagrindinių epitetų, apibūdinančių Dakaro ralio dalyvio būseną. Dviejų savaičių trukmės maratone poilsiui jo dalyviai laiko skiria gerokai mažiau nei įprastai, rašoma pranešime žiniasklaidai. Kaip būsimam nemigos išbandymui ruošiasi projekto #iGo2Dakar dalyviai?
Kalbėti apie permainingą orą Lietuvoje mėgsta visi, o sinoptikų bei kelininkų darbu piktintis yra kone madinga. Projekto #iGo2Dakar dalyviai Mindaugas Plukys ir Andrius Laucius nesijaudina dėl iki 3 laipsnių žemiau nulio nukritusios temperatūros, bet ruošiasi kur kas įdomesniam išbandymui: Dakaro ra...