The average purchase price of natural milk increased in Lithuania for four months in a row.
Milk
82 articles
The average purchase price of natural milk increased in Lithuania three months in a row and stood at EUR 512.92 per tonne in October, according to the Agricultural Data Centre.
The average purchase price of raw milk in Lithuania stood at EUR 0.42 per kilogramme in March 2024, an increase of 10.8% year-on-year. Compared with February 2024, raw milk purchase price rose by 0.3%.
Daugiau kaip 30 metų veikiantis Medicinos bankas keičia pavadinimą ir nuo vasario 1 dienos tampa „Urbo“ banku. Naujo prekės ženklo strategiją, pavadinimą ir vizualinį identitetą bankas sukūrė su agentūra „Milk“, kuri naujajame banko įvaizdyje užkodavo Nidos švyturio simbolizmą, tikslo siekimą, tvirt...
TV ekranuose šiandien pradeda suktis kalėdinis IKEA klipas. Jame šiemet didžiausios metų šventės vaizduojamos be pagražinimų. Tai kvietimas nusišypsoti ir atsipalaiduoti, mat idealios Kalėdos – tik pasakų pasaulyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„ADC Europe“ (ADCE) dizaino ir reklamos konkurse, kuris šiemet vyksta jau 32 kartą, paskelbtas finalininkų sąrašas – į jį pateko 13 Lietuvos kūrėjų ir agentūrų darbų, toliau besivaržančių dėl geriausiųjų vardo su dar 403 finalistais. Konkurso laimėtojai paaiškės gruodžio 1 dieną Barselonoje, rašoma ...
Rugpjūčio 23-ą dieną paskelbta, kam šiemet atiteko Baltijos šalių reklamos apdovanojimai „Baltic Best“. Tarp įvertintų apdovanojimais – ir lietuvių kūrėjai: agentūros „MÃRIOS“, „TRUTH.“, „Not Perfect Vilnius“, „Milk“ „ALL CAPS“, „andstudio“, „Fabula Rud Pedersen Group“, „etiquette“ ir kiti. Į Lietuv...
Pamažu įsibėgėjant pasiruošimo į mokyklą sezonui, į kurį įsitraukia ir vaikai, ir tėvai, el. maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pristato naują reklamos kampaniją ir jai skirtą klipą. Jame – originaliai, linksmai ir su netikėta atomazga teigiama, kad ruoštis mokyklai apsiperkant internet...
Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pristatė vasaros kampanijai skirtą reklaminį klipą, skelbiantį nuotaikingą žinutę. Už prekės ženklo simboliu tapusio automobilio vairo sėdintis kurjeris – pasirengęs išpildyti pagrindinius vasarotojų pageidavimus ir pristatyti mėgstamiausiu...
Šiandien startuoja telekomunikacijų bendrovės „Telia“ pavasario reklaminė kampanija, žadanti patikimo ir greito interneto sprendimus kiekvieniems namams. Po kalėdinio laikotarpio didžiausios bendrovės reklaminės kampanijos ašimi yra trys reklaminiai klipai, kuriuose atskleidžiami skirtingų namų inte...
Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ neseniai auditorijai pristatė reklaminę kampaiją „Matysimės dažniau“, kurios viena iš dalių, televizijoje ir internete matoma agentūros „Milk“ kurta reklama, socialiniuose tinkluose jau sulaukė komplimentų. Papildydami šią kampaniją „Barbor...
Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ vasario 9 d. kviečia į dar vieną atvirų durų dieną. Nemokama žinių sesija ketvirtadienį bus skirta tiems rinkodaros entuziastams, kurie norėtų sužinoti daugiau apie tvarių prekių ženklų perspektyvas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nuo 2014 m. skelbiamame geriausių Baltijos šalių reklamos agentūrų reitinge šįmet laurai atiteko agentūrai „Not Perfect“.
Didžiausias Baltijos šalyse kelionių operatorius „Novaturas“ toliau stiprina vadovų komandą. Nuo sausio vidurio prie bendrovės prisijungė ir komunikacijos vadovės pareigas užėmė ilgametę patirtį komunikacijos srityje turinti Miglė Bielinytė, rašoma pranešime žiniasklaidai. Ji pakeitė prieš tai šias ...
Skatindama gyventojus stiklo nekaupti atokiausiuose namų kampeliuose ir teisingai jį išrūšiuoti, didžiausia licencijuota pakuočių atliekų tvarkymo organizacija Lietuvoje „Žaliasis taškas“ išleido socialinę reklamą, kurioje pateikiamos absurdiškos situacijos – iš akvariumo bėgantis tarantulas ar nuo ...
Jaukumu ir šventine nuotaika užkrečianti telekomunikacijų bendrovės „Telia“ kalėdinės kampanijos reklama „Kaimynai“ įvertinta prestižiniuose „Epica“ apdovanojimuose. Reklamos agentūros „Milk“ sukurtam šmaikščiam, tačiau kartu jautriam, reklaminiam klipui tarptautinės žiuri sprendimu skirtas sidabro ...
Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ skelbia kalėdinės kampanijos startą ir pristato reklaminį klipą, kuriame galima išvysti ir žinomą atlikėją Mantą Jankavičių. Šventinis klipas vaizduoja kitokią dažnai idealizuojamo muzikantų gyvenimo pusę, kai šventę tenka kurti ne prie namų židinio, o klausytojų pi...
TV ekranus pasiekė IKEA kalėdinis klipas. Jame specialiai šių metų šventėms sukurta poema ir kalėdinė namų istorija iš garsų, veiklų, kvapų ir tiesiog paprasto šeimos buvimo kartu. Tai – priminimas, kad svarbiausi dalykai daug nekainuoja, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Sakoma, kad į tą pačią upę du kartus neįbrisi, tačiau telekomunikacijų bendrovė „Telia“ per ketverius metus paleidžia jau trečią visuotinę 5G reklaminę kampaniją. Pagrindinė ir didžiausios šiemet apimties „Telia“ reklama skelbia, kad „Internetas priklauso man“ ir žada visuotinį naujos kartos ryšio į...
„ADC*LT‘22“ kūrybiškumo festivalyje nusimato arši kova dėl titulų: sulaukta daugiau nei 250 paraiškų
Spalio 7 d. jau trečiąjį kartą vyksiantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT‘22“ skaičiuoja pirmuosius viščiukus – gautas dalyvių paraiškas. Iš viso konkurse šiemet bus vertinama daugiau kaip 250 reklamos ir dizaino profesionalų paraiškų, pretenduosiančių į aukso, sidabro ir bronzos titulus simbolizuoja...