„Air Max 1000“ įkvėpė ’Air Max 1’ (1987 m.) – kultinis modelis su oro amortizacija aplink kulną.
Nike
192 articles
NIKE, Inc. – viena didžiausių sporto prekių (drabužių, avalynės ir kt.) gamintojų.
1988-aisiais visame pasaulyje žinomas prekės ženklas „Nike“ startuoja su milžiniškos sėkmės sulaukusia įvaizdine kampanija „Just do it“, apie kurią šnekama iki šiol. Kai kuriose to meto reklamose buvo rodomas kasryt bėgiojantis senjoras. Kodėl pasirinktas būtent šis siužetas? Apie sėkmę, klientų pas...
Vokietijos futbolo asociacijos (DFB) sprendimas pakeisti rinktinės aprangos tiekėją sulaukė šalies politikų kritikos. Nuo 2027 metų Vokietijos rinktines rengs nebe „Adidas“, o JAV kapitalo sportinės avalynės ir aprangos gamintoja „Nike“.
Sportinės aprangos milžinė „Nike“, mažindama išlaidas, naikina 1 600 darbo vietų. Tai paveiks maždaug 2 proc. darbuotojų, rašo „The Wall Street Journal“. Etatų mažinimas prasidės penktadienį ir bus baigtas iki ketvirčio pabaigos, teigiama pranešime, kuris remiasi laišku darbuotojams.
Sostinės kriminalistai demaskavo pogrindinę parduotuvę, kurioje buvo parduodami drabužiai bei aksesuarai su suklastotais garsių gamintojų ženklais. Prekeiviams gresia viešieji darbai arba bauda, arba laisvės apribojimas, arba areštas, arba laisvės atėmimas iki dvejų metų.
Drabužių ir avalynės gamintojai – nuo „Adidas“ iki „Nike“, – veikiami geopolitinės įtampos ir mažesnių gamybos sąnaudų, perkelia savo tiekimo grandines iš Kinijos.
Ronaldo reziumė pasipildė dar vienu rekordu: tapo per metus daugiausiai uždirbusiu atletu istorijoje
Futbolo superžvaigždė Cristiano Ronaldo užfiksavo naują Guinnesso pasaulio rekordą, tapdamas daugiausiai uždirbusiu sportininku per kalendorinius metus. Portugalas iki 2023-iųjų gegužės mėnesio uždirbo kiek daugiau nei 125 milijonus eurų.
Šios savaitės pradžioje Vilniaus pašto poste muitininkai sulaikė 14 siuntų iš Kinijos. Siuntose buvo įvairūs rūbai, avalynė, kurios, įtariama, yra klastotės ir pažeidžia intelektinės nuosavybės teises. Tai avalynė su „Nike“, „Crocs“, „Dior“, „Chanel“ ir „Hermes“, drabužiai su „Bigboy“, „Stussy“, „Pr...
Šalies kino teatrų repertuarus papildė Beno Afflecko režisuota drama „Air“, pasakojanti apie tuomet dar tik kylančios krepšinio žvaigždės Michaelo Jordano ir veiklą pradedančio vystyti „Nike“ prekės ženklo partnerystę. Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) pakvietė organizacijos narius į išankstinę ...
Šį penktadienį, balandžio 14 dieną, kino teatruose pasirodys Beno Afflecko režisuota komiška drama „Air“, kurioje pagrindiniu istorijos herojumi tampa ne koks nors asmuo, bet… sportiniai bateliai! Filmas pasakos apie neįtikėtiną tuomet dar tik pradedančio krepšininko Michaelo Jordano ir vos įkurto „...
Legendinis Maiklo Jordano ir „Nike“ sandoris tapo Holivudo verta istorija: kodėl kitiems nepavyko to pakartoti? (1)
Dar būdamas tik studentas, bet sporto batelių kompanijų jau geidžiamas jaunasis talentas Michaelas Jordanas pasakė: pasirašysiu bendradarbiavimo sutartį su bet kuo, kas mokės pinigus ir padovanos man raudoną „Mercesesą“ – bet tik ne su „Nike“. Kaip ten sako apie šulinį? Prekės ženklų autsaideris net...
Sausio 19 d. Utenos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kriminalinės policijos ekonominių nusikaltimų tyrimo pareigūnai patikrino Ignalinoje, Atgimimo g., esančią drabužių parduotuvę. Iš apyvartos paimtos 99 prekės. Įtariama, kad jos neteisėtai paženklintos svetimais prekių ženklais.
Kad komercijoje prekėms žymėti naudojamas ženklas būtų registruotas ir apsaugotas kaip prekių ženklas, jis privalo turėti skiriamąjį požymį. Kas yra prekių ženklo skiriamasis požymis? Jeigu ženklas leidžia identifikuoti konkretaus gamintojo prekes ir paslaugas taip, jog vartotojai gali atskirti jas ...
Gruodžio mėn. vartotojų pasitikėjimo rodiklis JAV gerokai viršijo prognozes (108,3 punktai, „Bloomberg“ prognozių mediana 101,0 punkto).
Išjausta pakuotė: sukūrė tai, ko pasaulyje dar nebuvo, – pradėjo nuo balto lapo, žirklių ir pieštuko
Produkto pakuotės galia ir ją kuriančio dizainerio atsakomybė įgyja vis didesnę reikšmę. Pakuočių dizainerė, strategė, Lietuvos dizaino asociacijos narė Ingrida Kirkliauskaitė pabrėžia, kad šiandien kuriant gaminio pakuotę kaip niekad svarbu integruoti emocinį pasaulį ir empatiją. „Būtina pagalvoti,...
Vilniuje įsikūrusi ženklodaros ir dizaino agentūra „Sons & Daughters ID“ pelnė du bronzos apdovanojimus viename garsiausių ir prestižiškiausių ženklodaros konkursų „Brand Impact Awards“. Vertinimo komisijos dėmesį atkreipė lietuvių darbai „Contrarian Ventures“ fondui ir „Artery“ verslo centrui, rašo...
Šeštadienį pirmąjį savo gimtadienį paminėjo kedų entuziastai „SNYKS“, o į šventę susirinko ne tik žinomi didžėjai – Mamania, Vaiva Lomsargytė Paipcė, Lukas Mi, Justicious, bet ir atlikėjai Free Finga, Angelou, talentingiausi graffiti dailininkai bei daugiau nei 500 svečių.
Investicijų į kūrybiškumą dilema: remiantis tik skaičiais, garsių prekių ženklų sėkmės istorijų galėjo ir nebūti (1)
Pastaruosius kelis dešimtmečius rinkodaros ir komunikacijos industrija mielai investavo į įvairias technologijas, duomenis ir performance marketing (vieningo lietuviško atitikmens vis dar neturinti sąvoka, grįsta principu, kad reklamos pirkėjas moka tik už jau atliktus reklamos veiksmus, kurie atneš...
Šiuo metu metavisatą suprantame klaidingai – tik kaip kažkokią 3D vietą, kurioje galime pasivaikščioti, sako NFT projektų plėtotojas ir skaitmeninės kūrybinės studijos „Monolith“ įkūrėjas Artūras Bulota. Bet metavisata gali būti daug daugiau – papildoma antrinė rinka ir būdas pasiekti žmones, kurie ...
Ralio nuotaikos akcijų rinkoje išsikvėpė.