2015 metais 37 proc. Jungtinėje Karalystėje gyvenančių moterų įsigijo sportbačius, palyginus su 33 proc. moterų – pirkusių aukštakulnius.
Tokie duomenys skiriasi nuo 2014 metų, kuomet rezultatas buvo pasiskirstęs tolygiai – 35 proc. moterų pirko sportbačius ir 35 proc. moterų pirko sportbačius.
Mados analitikai teigia, kad sportbačių pardavimai pirmą kartą istorijoje pralenkė aukštakulnių pardavimus. Pirmoje vietoje pagal moteriškų batų populiarumą išlieka plokščiapadžiai batai.
Pastebėta tendencija, jog vis daugiau žmonių į savo kasdienį garderobą įtraukia sportinę aprangą ir avalynę – sportbačiai vis dažniau avimi užsiimant ne su sportu susijusia veikla. Kaip parodė pirkimų statistika, sportinius batus labiausiai pamėgusios yra 35-44 metų moterys.
Prognozuojama, jog šiemet Jungtinės Karalystės avalynės pardavimai pasieks 10,5 mlrd. svarų, palyginus su 10 mlrd. 2015 metais.