Prognozuojama, kad vasarą Arkties jūrą dengiantis ledas, ant kurio šie gyvūnai klajoja, medžioja ir dauginasi, gali ištirpti.

Tarp daugybės nykstančių rūšių išsaugojimo iniciatyvų, baltųjų lokių ir jų arktinės buveinės išsaugojimu rūpinasi viena didžiausių ir labiausiai gerbiamų pasaulyje nepriklausomų gamtos išsaugojimo organizacijų Pasaulio laukinės gamtos fondas – WWF (World Wildlife Fund).

Meškutes gyventojai prisimena iš bendrovės reklamų

Nuo 2007 m. fondas bendradarbiauja su gėrimų kompanija „Coca-Cola“. Bendrovės dešimtmečiais kurtos reklamos su baltaisiais lokiais išpopuliarėjo visame pasaulyje. Šiemet WWF ir „Coca-Cola“ pradeda naują jungtinę kampaniją „Arctic Home“ (arktiniai namai, - red. past.), kuria sieks didinti visuomenės suvokimą apie poliarinių lokių ateičiai gresiantį pavojų bei surinkti lėšų Arkties ledynams išsaugoti.

Per artimiausias kelias savaites kampanija startuos net šešiolikos Europos šalių rinkose, įskaitant ir visų trijų Baltijos šalių rinkas bei truks trejus metus. Tikimasi, kad sujungus ekstensyvų WWF mokslinį tinklą ir laukinės gamtos išsaugojimo patirtį su „Coca-Cola“ rinkodaros ekspertize ir resursais, pavyks atkreipti plačiosios visuomenės dėmesį į nepalankią poliarinių lokių situaciją.

Baltieji lokiai buvo labai svarbi ir mėgstama legendinių „Coca-Cola“ reklamų, gyvuojančių daugiau kaip devyniasdešimt metų, dalis. Turėdami tokią stiprią sąsają su šiais gyvūnais norime prisidėti prie šviesesnės ateities kūrimo jiems ir jų natūraliai buveinei Arktyje. Pastaruosius kelerius metus bendradarbiavome su WWF – pirmiausia per Baltųjų lokių paramos fondą (Polar Bear Support Fund), o visai neseniai – įgyvendinant „Arctic Home“ projektą Šiaurės Amerikoje. Labai džiaugiamės galėdami praplėsti partnerystę projekto rėmuose Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tikime, kad sujungus abiejų organizacijų stiprybes ir resursus mums pavyks sulaukti plačiosios visuomenės palaikymo ir įsitraukimo bei pasiekti kur kas geresnių rezultatų, nei galėtume tikėtis veikdami atskirai“, - sako „Coca-Cola“ Korporacinių reikalų, ryšių su visuomene ir komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Evelin Ojamets.

Lokiams - 3 mln. eurų

Artimiausius trejus metus truksiančiai kampanijai „Arctic Home“ „Coca-Cola“ įsipareigojo trimis milijonais eurų. Projektas – nuo 2007 metų besitęsiančios globalios „Coca-Cola“ ir WWF partnerystės, nukreiptos į vandens apsaugą, tvaraus žemės ūkio puoselėjimą ir didžiulės kompanijos produktų gamybos metu išskiriamo anglies dioksido kiekio mažinimą, dalis.
Pirmą kartą Europoje daugiau kaip tris šimtus milijonų populiaraus gėrimo pakuočių papuoš per Arktį su dviem savo jaunikliais keliaujančios baltosios meškos atvaizdas.
Visoje Europoje vykstančios reklaminės kampanijos metu surinktos lėšos bus skirtos Arkties ledynams išsaugoti – bendradarbiaujant su vietinėmis bendruomenėmis, valdžia ir gamtininkais, palaikant mokslinius tyrimus ir mažinant konfliktą tarp lokių ir vietinių gyventojų.