Siekiant skaidrinti elektros ir elektroninės įrangos atliekų surinkimą ir užtikrinti, kad jos nebūtų surenkamos fiktyviai, nuo spalio 1 d. įsigaliojo tam tikri šių atliekų surinkimo pakeitimai. Jeigu elektros ir elektroninės įrangos atliekos surenkamos už jas sumokant atliekų turėtojui, pirkimo-pardavimo dokumente be privalomų apskaitos dokumentų rekvizitų taip pat turi būti nurodytas perkamos elektros ir elektroninės įrangos bei jos atliekų pavadinimas, atliekos kodas, duomenys apie pardavėją. Priimant atliekas iš fizinių asmenų turi būti fiksuojamas pardavėjo vardas, pavardė, gyvenamoji vieta, jo asmenybę patvirtinančio dokumento pavadinimas ir numeris. Asmens kodo nurodyti nereikia. Priimant elektros ir elektroninės įrangos atliekas iš juridinio asmens turi būti fiksuojamas juridinio asmens pavadinimas, teisinė forma, kodas, buveinė.
Šie pakeitimai taikomi tik atlygintinai surenkamoms elektros ir elektroninės įrangos atliekoms. Reikalavimo rinkti asmens duomenis, tuo labiau – asmens kodą, superkant iš piliečių popierinės, plastikinės, metalinės, stiklinės ar kitos pakuotės atliekas nėra. Jei šie duomenys renkami – tai vykdoma supirkėjo iniciatyva.