Išaugusi raudonų kirmėlaičių apyvarta yra pagrindinis indikatorius, pagal kurį galima spręsti apie šiųmetės poledinės žūklės mastus.
Prekybos apimtys žvejybos reikmenų specializuotose parduotuvėse padidėjo dvigubai. Uodo trūklio lervomis 4–5 kartus. Žvejų dėžės, žiemos meškerės, avižėlės, blizgės, kiti dirbtiniai masalai, avalynė ir apranga – paklausios, kaip niekada per šiuos devynerius metus, prekės.
„Mėgėjiškos žvejybos rinkoje krizės dar nėra. Gali būti, kad žvejai iš inercijos (neapsidrausdami nuo galimų finansinių sunkumų) leidžia pinigus. Tačiau jau kelerius metus stebime, kad žvejyba tampa pasiturinčių ir vidurinei klasei priklausančių vyrų privilegija, – sakė dešimt metų rinkoje dirbantis individualios įmonės savininkas Rolandas. – Ne kiekvienas sau gali leisti malonumą vieną dieną pažvejoti, kai, įskaičiavus kelionės išlaidas, ta pramoga kainuoja apie šimtą litų. Ką jau kalbėti apie tuos, kuriems yra labai svarbu prigaudyti žuvies, o tenka grįžti be laimikio.“
Žvejybos prekių parduotuvių savininkai, kalbėdami apie artėjantį pavasario žūklės sezoną, taip pat nestokoja optimizmo. Tiesa, apyvartos, pasak jų, šiek tiek sumažės, nes šiltajam sezonui skirtų reikmenų žvejai turi prisipirkę, ir keisti seną savo amuniciją į naują pernelyg neskuba – nebent šiek tiek atnaujina.