Dar daugiau mašinų (per 70 proc.) turi darbingo amžiaus gyventojai (26-55 metų), jaunimas iki 25 metų taip pat nevaikšto pėsčias – mašinas turi per 60 proc. jaunuolių. Pensininkai rečiau įsėda į nuosavą automobilį – tokių yra vos per 50 proc.
Tyrimas parodė, kad dažniausiai mašina naudojasi vienas žmogus: 62 proc. apklaustųjų teigė, kad automobilyje dažniausia važiuoja po vieną.
Lietuvos gyventojui automobilis yra svarbiausias jo turimas turtas po gyvenamojo būsto. Statistikos departamento duomenimis, per paskutinius 5 metus lengvųjų automobilių skaičius Lietuvoje išaugo apie 11 proc. Tiesa, didžiąją automobilių parko dalį sudaro seni automobiliai. Draudimo eksperto teigimu, vidutinis Lietuvoje važiuojančio automobilio amžius yra gerokai virš 10 metų.
E.Skupas įsitikinęs, kad Lietuvoje įsitvirtinęs siekis turėti savo mašiną kelia naujų iššūkių ir patiems vairuotojams, ir eismo organizatoriams. Be to, kad keliuose didėja spūstys ir daugėja eismo įvykių, vairuotojams tenka rinktis platesnę kasko draudimo apsaugą, nes seniems automobiliams būdinga kur kas daugiau gedimų, jie lengviau užsidega.
Savo ruožtu GRYNAS.lt ragina lietuvius bent jau vasaros metu automobilį palikti kieme ir sėsti ant dviračių arba dažniau keliauti pėsčiomis. Ypač kai geras oras, tai daryti ne tik sveika, bet ir smagu. O ir gamta jums už tai padėkos.