Jo nuomone, visuomenėje vis dar vyrauja klaidingas įsitikinimas, kad sveiki, natūralūs ar ekologiški produktai yra prabangos prekė, sveikas produktas ar natūrali kosmetika dažnai įsigyjama tik save palepinti, perkama kaip dovana, arba pro tokių produktų lentynas išvis praeinama. Pasak A. Samaičio, tikėtina, kad net „vienkartinis“ pirkinys, nors sveikatos klodų ir neatneš, gali būti paskata užsukti dar kartą, jei juo pasinaudojus bus matomas efektyas.
Skatindama pirkėjus plačiau pažvelgti į natūralų grožį ir sveiką mitybą, gauti išsamesnės informacijos apie ekologiškų produktų savybes, „Biosala“ pradeda savo tinklo plėtrą didžiuosiuose prekybos centruose. Pirmoji tokia – atnaujinta parduotuvė Vilniuje, prekybos ir pramogų centre „Europa“. Naujos koncepcijos parduotuvės – kamerinės aplinkos, jose siūloma tik natūrali kosmetika ir specialūs mitybos produktai, padedantys sveikatai ir gerai savijautai – ekologiški, be laktozės, be cukraus, be gliuteno, vegetarų, žaliavalgių, supermaistas.
Šiose parduotuvėse nebus trumpo galiojimo produktų, tokių, kaip mėsa, pienas, daržovės ar duona. Pasak „Biosalos“ įkūrėjo, tikėtina, kad pokyčiai leis skirti daugiau dėmesio kiekvienam pirkėjui, paaiškinti bei patarti, kaip atsirinkti, kas tinka konkrečiam žmogui: „Kiekvienas esame skirtingas, todėl net ir natūralūs produktai kiekvieną veikia skirtingai. Mūsų pareiga – suteikti žmonėms kuo daugiau žinių,“ - kalbėjo parduotuvės įkūrėjas.