Katės. Jos krečia įvairiausias išdaigas, keistai išsižioja arba pyksta, o jų šeimininkai tai užfiksuoja vaizdo kamera ar telefonu. Tuomet, žinoma, rainosios atsiduria internete. Ir džiugina dirbančius, studijuojančius, tinginiaujančius, netgi šunų augintojus!
Pastaraisiais metais vaizdo klipai su katėmis tapo viena populiariausių temų tokiose svetainėse kaip youtube.com. Galbūt todėl, kad šiuos klipus kuria geri filmavimo, grafikos, scenarijaus bei dizaino specialistai?
„2012 – aisiais katės „valdys“ 75 % viso interneto turinio“, - yra spėjęs populiariausio pasaulyje socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas.
„Reklamos agentūros, kurios nesupranta kačių reikšmės, netrukus bus žingsniu atsilikę nuo kitų,“ - įsitikinęs Stephenas Jurisicas, „John St.“ reklamos agentūros kūrybos direktorius.
„Šioje srityje pastebimas tiesiog fenomenalus augimas!“ - tikina Arthuras Fleishmann, agentūros „John St.“ prezidentas.
Ar iš tiesų atskira reklamos agentūra įkurta būtent produkcijai, vaizduojančiai tik kates, kurti? Agentūros darbuotojai teigia sieksiantys, kad katės galėtų reklamuoti praktiškai visas prekes ir paslaugas. Jie nori įkurti agentūrą „Catvertising“.
Kad tai pasiektų, jie kuria vaizdo klipus, kuriuose vaidina katės. Su kruopščiu scenarijumi, keliais operatoriais, įvairiais viliojimo žaisliukais ir, žinoma, dizainerių sukurta „paprastų namų“ aplinka. Šiuos klipus įvairiuose vaizdo klipų portaluose kasdien peržiūri šimtai tūkstančių žmonių. Vadinasi, katės iš tiesų pamažu užkariauja internetą.
„Nindzė katė“, „Skraidanti katė“, „Katė iškeltais nykščiais“ - „John St.“ tikina, jog visi šie klipai kurti profesionalioje vaizdo studijoje.
„Žmonės nori matyti kates. Jos įtikinamos, nepamirštamos, jų nepavyksta ignoruoti,“ - pergalingai užbaigia Stephenas Jurisicas, kūrybos direktorius.
Panašios produkcijos studijos vadovas Joe Nicolosis tikina, jog kartais katės nesugeba įgyvendinti visų rašytojų idėjų, todėl pasitelkiamas 3D vaizdas, sukurtas kompiuteriu, animacija.
GRYNAS.lt kviečia prisiminti klipus, kuriuos žiūrėdami greičiausiai aikčiojote, kokių tik stebuklų neiškrečia rainosios. Šie vaizdo klipai buvo peržiūrėti nuo 1,5 milijono iki daugiau nei 60 milijonų kartų. Kiek juose tikrovės, o kiek - režisūros bei specialiųjų efektų?