Naudos gravitaciją
Traukinys naudos gravitacinę energiją, sukuriamą geležinkelių tinklo atkarpose, kuriose krovinys gabenamas nuo kalno žemyn, kad įkrautų savo akumuliatorių energijos sistemas, o grįžtant atgal traukinio nereikės papildomai įkrauti.
„Begalybės traukinys“ gali būti efektyviausias pasaulyje elektrinis lokomotyvas su baterijomis. Elektros energijos regeneravimas nuokalnėse pakrautuose ruožuose panaikins būtinybę įrengti atsinaujinančiosios energijos gamybos ir įkrovimo infrastruktūrą, todėl tai kapitalo požiūriu yra efektyvus sprendimas, leidžiantis atsisakyti dyzelino ir išmetamųjų teršalų mūsų geležinkelių veikloje“, – sakė „Fortescue“ generalinė direktorė Elizabeth Gaines.
Traukinys panaikins atsinaujinančiosios energijos gamybos ir įkrovimo infrastruktūros poreikį. Pasak E. Gaines, dėl to jis taps kapitalui efektyviu sprendimu, kaip pašalinti dyzeliną ir teršalus iš bendrovės geležinkelių veiklos.
Nulinis išmetamų teršalų kiekis
Abi bendrovės ir toliau bendradarbiaus kovoje su klimato kaita, kurdamos naujas, ekologiškesnes technologijas, daugiausia dėmesio skirdamos didelio našumo akumuliatorinėms ir elektrifikavimo sistemoms. Bendrovė „Fortescue“ taip pat anksčiau yra pareiškusi, kad iki 2030 m. ketina pasiekti nulinį išmetamųjų teršalų kiekį.
„Infinity Train“ ne tik pagreitins „Fortescue“ lenktynes siekiant iki 2030 m. pasiekti nulinės taršos lygį, bet ir sumažins mūsų veiklos sąnaudas, padidins techninės priežiūros efektyvumą ir produktyvumo galimybes“, – sakė įmonės įkūrėjas ir valdybos pirmininkas Andrew Forrestas.
Baigtas traukinys prisijungs prie „Fortescue“ ekologiškojo parko, kuriame šiuo metu taip pat ruošiami vandenilio kuro elementais varomi kasybos sunkvežimiai ir amoniaku varomi traukiniai.
Bendrovė taip pat bendradarbiauja su „MMA Offshore“, siekdama pertvarkyti 246 pėdų laivą „MMA Leveque“, kad jis galėtų veikti naudodamas beveik vien tik ekologišką amoniaką.