Norint tai padaryti, pirmiausia reikia suformuoti daugiabučio gyvenamojo namo eksploatacijai reikalingą žemės sklypą. Nors šių sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimą miestų ir miestelių teritorijose organizuoja savivaldybės administracijos direktorius, teisę inicijuoti tokius projektus turi ir daugiabučių, prie kurių formuojami žemės sklypai, savininkai. Šiuo atveju už projektų parengimą jie turi mokėti iš savo lėšų.
Anot viceministrės, patiems gyventojams kartais trūksta iniciatyvos, nes jie gali ir turi teisę patys imtis veiksmų ir paspausti valdininkus. Jos teigimu, geriausiai su šiomis problemomis tvarkosi Klaipėdos ir Panevėžio miestai, o sostinėje, kur daugiausiai automoilių, padėtis nėra gera. Šiuo metu priimti įstatymo palengvinimai, kad gyventojai galėtų patys suformuoti sklypus, mat nebereikia rengti detaliojo plano.
Suformavus žemės sklypą prie daugiabučio gyvenamojo namo ir įgijus teisę jį valdyti, galima įsirengti automobilių stovėjimo aikštelę Statybos įstatymo nustatyta tvarka. Šios aikštelės yra priskiriamos nesudėtingiems inžineriniams statiniams. Pagal statybos techninio reglamento „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai“ reikalavimus vienam daugiabučio gyvenamojo namo butui turi būti projektuojama ne mažiau kaip viena automobilių saugojimo vieta, o tikrąjį vietų poreikį žino patys gyventojai. Aikštelei įrengti reikia parengti jos techninį projektą ir gauti statybą leidžiantį dokumentą.
Naudojimosi įrengta automobilių aikštele tvarka nustatoma bendru sutarimu, o esant nesutarimams – teismo keliu, nes daugiabučių gyvenamųjų namų ar kitos paskirties pastatų savininkų naudojamas ir (ar) valdomas žemės sklypas pagal Daugiabučių gyvenamųjų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų įstatymą priskiriamas pastato bendrojo naudojimo objektams.
Įvairios savivaldybės įvairiai sprendžia šią problemą. Vienos stengiasi formuoti žemės sklypus šalia daugiabučių, kitos - svarsto naujo gyventojų mokęsčio galimybę.