Verslo idėja pasukti į mados industriją ir joje panaudoti kamštinę medžiagą moteriai kilo prieš daugiau kaip dešimtmetį, kaip tik tuo metu, kai senelio bendrovę užklupo sunkumai.
Iš šampano industrijos pasuko į madų pasaulį
S. Carreia visada sukosi kamščių gamybos industrijoje, kurios pagrindinis klientas buvo Prancūzijos šampano namai, tačiau prieš daugiau kaip dešimtį metų rinka patyrė nuosmukį ir gana stipriai krito kamščių pardavimai. Tada moteriai kilo mintis iš kamščių kurti kažką kitoniško, madingo, gražaus bei labiau skirto moterims.
„2001-2002 m. krizė man tapo naujų galimybių metu. Kamščių pramonė labai vyriška sritis, todėl norėjau sukurti kažką naujo, panaudoti kamštį visiškai kitokiuose darbuose ir norėjosi šiai medžiagai suteikti moteriškumo. Mano svajone tapo siekis kamštinę medžiagą pristatyti madų rinkai“, - taip savo pasirinkimą aiškino madingų aksesuarų kūrėja S. Carreia.
Pirmasis jos sukurtas daiktas iš kamštinės medžiagos – skėtis, kurį ji pristatė tarptautinėje prekybos mugėje. Kūrinys buvo sutiktas entuziastingai, tai paskatino moterį sukurti atskirą prekės ženklą pavadinimu „Pelcor“. Šiuo metu moters įkurtas verslas rinkai siūlo įspūdingą įvairovę delninukių, rankinių, diržų, piniginių, apyrankių ir net biuro reikmenų, tokių kaip pieštukinės, užrašų knygelės, įdėklai kompiuteriams, planšetėms ir pan.
Kasmet panaudoja 2 tonas kamštinio ąžuolo žievės
S. Carreia itin giria kamštinę medžiagą dėl jos patvarumo, atsparumo vandeniui ir tekstūros įvairovės. „Mūsų kompanijos pagrindiniai tikslai – dizainas, inovacijos ir darnus išteklių naudojimas“, - pabrėžia kompanijos įkūrėja.
Iš viso kompanija savo gaminiams sukurti kasmet panaudoja 2 tonas kamštinės medžiagos, gaunamos iš kamštinio ąžuolo žievės. Šie medžiai auga tik Portugalijoje ir Ispanijoje ir sugeba savo žievę atsiauginti kas devynerius metus.
Kompanija savo veiklą pradėjo turėdama penkis darbuotojus, o dabar ji turi jau14. Didžiausia dalis pagamintos produkcijos (60 proc.) realizuojama Portugalijos rinkoje, 20 proc. JAV, kur „Pelcor“ produkcija pristatoma tarptautinėse mados savaitėse Niujorke, Las Vegase. Produkcijos galima įsigyti ir Europoje – Anglijoje, Belgijoje, Nyderlanduiose, Vokietijoje ir Šveicarijoje.
S. Carreia kompanija yra tik vienas iš pavyzdžių, kaip verslai Europoje prisitaiko prie žaliųjų idėjų propagavimo, tvariau naudodami verslui reikalingus resursus. Visoje Europoje yra inicijuotas projektas „Būkime sąmoningesni” („Generation Awake”– angl.), kurio tikslas parodyti, kaip žaliosios, žiedinės ekonomikos principai gali būti realiai pritaikomi praktikoje.