„Ministerijos pozicija yra labai aiški: planuojant, darant visus sprendinius dėl transporto srautų, Girulių miško išsaugojimas yra nekvestionuojamas klausimas. Mes patys pasiūlėme konkrečias formuluotes tiek į bendrąjį planą, tiek sutarėme su (aplinkos ministru – ELTA), kaip kas turėtų būti parašyta“, – žurnalistams Klaipėdoje penktadienį sakė M. Skuodis.
Pasak jo, sutarta, kad bus ieškoma visų alternatyvų, kaip užtikrinti miško išsaugojimą.
Ministras akcentavo, kad vykdant infrastruktūros projektus negalima ignoruoti aplinkosauginių ir visuomeninių klausimų.
„Vyriausybė pabrėžia Žaliojo kurso svarbą, konsultacijas su visuomene. Kitaip tariant, dėl visų strateginių projektų (...) reikia ieškoti kompromiso tarp konkurencingumo užtikrinimo iš ekonominės pusės ir tarp aplinkosauginių ir socialinių aspektų“, – sakė M. Skuodis.
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška taip pat tikino, kad nėra plano kirsti miško.
„Galiu tvirtai pasakyti, kad nėra plano kirsti Girulių miško. Yra šiuo metu analizuojama ir ieškoma visų sprendimų, kaip galime kitais būdais, kitais sprendiniais užtikrinti tiek krovinių, tiek keleivių srautą į Klaipėdą, išsaugojant miškus“, – sakė M. Bartuška.
Praėjusių metų vasarą kilo susirūpinimas, kad plečiant geležinkelio mazgą, bus iškirsta dalis Girulių miško.