„Taip, problema yra. Matyt, todėl, kad vis dėlto Vilnius, bent jau Lietuvos mastais – megapolis. Suvažiuoja daug žmonių, kurie nėra nuolatiniai sostinės gyventojai. Daugiausiai tai yra studentai, dirbantys čia ir pan., o miestas, deja, nėra toks naujas. Kai kurie kiemai statyti sovietmečiu, kuomet poreikis gal buvo tik dešimčiai automobilių. Problema iš to ir kyla, kad nepakanka vietų tokiam automobilių skaičiui, koks šiuo metu yra“, – pasakojo A. Dinikis.
Nors automobilio statymas ant žalios vejos, šaligatvio ar kitoje neleistinoje vietoje dažnai grėsmės eismo saugumui nekelia, tačiau, anot viešosios tvarkos skyriaus vedėjo, tai yra kelių eismo taisyklių pažeidimas.
„Vairuotojai pažeidžia kelių eismo taisykles, kurios draudžia statyti automobilius ant vejos, tam nepritaikytose vietose. Žmonės neturėtų galvoti, kad veja yra tik ten, kur želia žolė. Jeigu yra išvažinėta, bet vieta nepritaikyta parkavimui, vėlgi tai yra pažeidimas. Taip pat draudžiama statyti ir ant šaligatvio, jeigu nėra tokio stovėjimo būdą nurodančio ženklo“, – sakė Vilniaus miesto savivaldybės viešosios tvarkos skyriaus vedėjas.