Kaip rieda elektrinis „Smart“ išbandė GRYNAS.lt filmavimo komanda:
Pasivažinėjimui elektromobiliu Vilniaus gatvėmis piko metu (17 valandą darbo dieną) buvo puiki proga - mieste ką tik atsirado specialios juostos, kuriomis gali važiuoti ne tik autobusai, pilną automobilį keleivių vežantys vairuotojai, tačiau ir elektromobiliai. Nuo miesto centro pasiekti Naujamiestį ar Baltupius truko maždaug 10 minučių.
„Dažniausiai, kai įvažiuoju į elektromobiliams skirtą juostą, koks nors gudruolis prilimpa iš nugaros ir taip pat ja važiuoja. Greičiausiai jis nenumano, kad tai elektromobilis, kuriam šia juosta važiuoti galima. Jie galvoja, kad pažeidžiu taisykles ir už manęs jaučiasi saugūs,“ - tautiečių reakciją pamačius kamštį daug greičiau įveikiantį elektromobilį apibūdino bendrovės „Elektromotus“ atstovas Šarūnas Šutavičius.
Vaikinas teigė, jog „Smart“ savininkai jau šių metų pabaigoje galės įsigyti elektromobilio rinkinį ir patys perdaryti savo transporto priemonę. Elektromobilio rinkinio kaina - maždaug 13 tūkst. eurų (44,8 tūkst. litų). Pačių „Smart“ kainos rinkoje svyruoja nuo 4000 litų (naudoto automobilio) iki 33 tūkst. litų (naujo automobilio).
Už tokią sumą įsigyjamas paketas su akumuliatoriais, leidžiančiais vienu įkrovimu nuvažiuoti apie 100 kilometrų. Toks atstumas, elektromobilio savininko kišenę patuština 7 litais.
Šarūnas tikina, jog ši paslauga - kokybiškesnė nei iki šiol buvusios galimybės persidaryti automobilį į elektromobilį. Perdaryto „Smart“ akumuliatorių nereikės taip dažnai keisti, neoficialiais duomenimis, jie turėtų tarnauti iki 20-ies metų.
45 tūkstančiai - vis tik didelė pinigų suma. Š. Šutavičius teigia, jog elektromobiliams skirti akumuliatoriai pastaruoju metu pinga, tačiau variklių kaina išlieka aukšta. Vis dėlto, yra tikimybė, kad ateityje elektromobilio perdarymo komplektas pigs.