Iš visų lietuvišką kosmetiką pristačiusių įžymybių, Simona tapo bene seksualiausio įvaizdžio atstovė. Lietuvoje žinomo fotografo Gedimino Žilinsko nufotografuota mergina atrodys tarsi išnirusi iš vandens – šlapiais plaukais ir „nuogu” makiažu. Tokiu būdu perteikta idėja apie itin intensyviai veikiantį drėkinamąjį kremą su dviejų tipų hialiurono rūgštimis.
„Reklamuoti kosmetiką yra prestižo reikalas kiekvienam modeliui, nes tai tam tikras išvaizdos įvertinimas. Man tai didelis komplimentas. Be to, sutikau fotografuotis dėl to, kad gavau išbandyti naująją priemonę „Rasa Beauty Drop” ir galiu ją reklamuoti ne tik savo veidu, bet ir rekomenduoti žodžiu. Modeliai privalo būti ne tik gražiomis iš prigimties. Labai daug laiko ir pastangų tenka investuoti į savo grožio, ypač odos, priežiūrą.
Esu atradusi, kad mano odai labai reikalingas intensyvus drėkinimas, todėl aktyviai drėkinančiai veikiančios priemonės su hialiuronu visada būna mano kosmetikos krepšelyje, nesvarbu, ar dirbu Lietuvoje, ar keliauju”, - savo grožio paslaptimis dalijosi Simona.
Simonos pristatytas „Rasa Beauty drop” yra išskirtinai inovatyvi kosmetikos priemonė, sukurta įvertinus šalies klimato poveikį odai ir lietuvaičių odos priežiūros įpročius. „Visais metų laikais oda išsausėja nuo per mažai geriamo vandens, nuo darbo prie kompiuterio ekrano, taip pat įtaką daro saulė ir šildymo sezonas. Net 92 proc. moterų, kurios išbandė dvigubo drėkinimo efektą turintį veido kremą, rekomenduotų jį draugei, o tai yra neįtikėtinai daug”, - sako „Rasa” prekės ženklo vadovė Justė Unguraitytė.