Individualios psichologijos analitikas Viktoras Šapurovas teigia, kad Valentino diena iš tikrųjų gali virsti tiesos valanda, kada žmogus paklausia savęs: „Ar aš noriu Valentino dieną švęsti su savo antrąja puse, ar man gera su tuo žmogumi, ar noriu mylėti, keliauti kartu?“ Radus atsakymus į šiuos klausimus gali būti lengviau nuspręsti, kaip toliau gyventi ir būti laimingu.

Ne visiems žmonėms skyrybos asocijuojasi su negatyviomis emocijomis. Net 84 proc. moterų mano, kad sprendimas nutraukti santykius su netinkamu partneriu yra ne tik sveikintinas, bet ir skatinantis asmeninį tobulėjimą. Dažnai skyrybos, nesvarbu ar kalbėtume apie tarpusavio santykius, ar apie norą atsikratyti blogų įpročių, tampa nauja pradžia geresnio rytojaus link.

Pasak V. Šapurovo, moterys greičiau nei vyrai yra linkusios pastebėti, kad santykiai klostosi nepalankia kryptimi ir privalu kažką keisti. Dailiosios lyties atstovėms prireikia vos 6 dienų priimti lemtingą skyrybų sprendimą, o vyrai priešingai – nesiryžta palikti savo partnerių pasikliaudami pirminėmis emocijomis, jie vidutiniškai ilgiau nei mėnesį tyrinėja santykių spragas ir tik tuomet priima galutinį sprendimą. Mokslininkai nustatė tris dažniausias išsiskyrimo priežastis: didelis atstumas, susilpnėjęs potraukis, nesąžiningumas.

Rožių kalnai, saldainiai ir romantiški palinkėjimai žvakių šviesoje ne visoms porelėms atrodo būtini ar reikalingi. Visuomenėje vis labiau plinta nuomonė, kad rodyti dėmesį savo partneriui reikia kiekvieną dieną, o ne tik svarbiomis datomis, pavyzdžiui, Valentino dienos proga. 80 proc. apklaustųjų tvirtina, kad nesureikšmina meilės dienos ir nesijaudina, jei į dienotvarkę nėra įtrauktas pasimatymas.

Dailiosos lyties atstovės daug sunkiau išgyvena išsiskyrimo nuoskaudas ir joms reikia daugiau laiko, kad susitaikytų su blogomis naujienomis. Tyrimų duomenys rodo, 16 proc. moterų išsiskirti paskatina spontaniškas ir šiurkštus vyro elgesys – radikaliai nutrūkęs bendravimas ir visiška tyla iš partnerio pusės.

Asmeniniai santykiai dažnai prasideda socialiniuose tinkluose: susirašinėjant asmeninėmis žinutėmis ar komentuojant žmogaus viešinamą informaciją. Virtualius kanalus žmonės taip pat pasitelkia norėdami pranešti savo antrajai pusei apie sprendimą pasukti skirtingais gyvenimo keliais. Tyrimai rodo, kad 18 proc. jaunesnių nei 25 m. amžiaus apklaustųjų savo partnerį apie skyrybas mieliau informuoja sms žinute nei susitikimo metu.

„Bayer HealthCare“ nori įkvėpti moteris ryžtis svarbiems pokyčiams gyvenime ir drąsiai prisiimti atsakomybę už savo sprendimus: pradedant skyrybomis su netinkamu parneriu, blogais įpročiais ir baigiant kontracepcijos pasirinkimu.

Jaunos moterys kontracepcijai dažniausiai neskiria tiek dėmesio, kiek kitiems esminiams dalykams: studijoms ar karjerai. Daugelis merginų net nesusimąsto, kad apsisaugojimo metodas, puikiai tikęs prieš metus (pvz.: kontraceptinės tabletės), nebūtinai yra geriausias šiandien.

Pasaulinė kampanija #YourPerfectMatch (liet.: #MetasSvajoniųPokyčiams) siekia užpildyti jaunų moterų žinių spragas apie kontracepciją ir supažindinti jas su ilgalaikės kontracepcijos metodais.