1. Aukos
Reakcija į problemą: rasti kaltininką ir jį apkaltinti.
Aukos būna linkusios į ligas, nesėkmes, jas aktyviai susiurbia neigiamų emocijų egregorinės struktūros.
2. Kovotojai
Reakcija į problemą: rasti kaltininką, jį apkaltinti ir aktyviai su juo kovoti, įrodinėjant savo teisumą.
Kovotojus persekioja ligos, konfliktai, nelaimingi atsitikimai. Tai tikri lakmuso popierėliai struktūroms, kurios maitinasi neigiamų emocijų reakcijomis.
3. Ieškotojai
Reakcija į problemą: atsakymų paieška, noras išsiaiškinti, kodėl taip įvyko.
Ieškotojai serga rečiau ir stengiasi ieškoti būdų, kaip išspręsti padėtį. Juos dažnai bando provokuoti egregorinės parazituojančios struktūros, ir jei ieškotojas joms pasiduoda, jis vėl nusirita į aukų ir kovotojų lygį.
4. Žaidėjai
Reakcija į problemą: greitai priima sprendimą, kaip išspręsti padėtį, nešvaisto energijos priežasčių paieškai.
Žaidėjai beveik neserga, juos lydi sėkmė, jie būna kupini džiaugsmo. Su egregorais bendradarbiauja arba turi nuosavus savigynos metodus. Kartais jie pasiduoda provokacijoms ir tuomet nusirita į aukų, kovotojų ir ieškotojų kategorijas, tačiau neilgam.
5. Kūrėjai
Reakcija į problemą: „O, tai įdomu. Pažiūrėsiu ir nuspręsiu, o, galbūt, kol žiūrėsiu, viskas išsispręs savaime“.
Kūrėjai būna sveiki ir laimingi. Kartais, norėdami patirti nuotykių, nusileidžia iki žaidėjų ir kitų žemesnių kategorijų, jeigu kas nors juos išradingai išprovokuoja.
6. Šaltiniai
Jie niekada neturi problemų. Visiška harmonija. Trimačiame Žemės pasaulyje jie nesutinkami.
Kuriame lygyje šiuo metu esate jūs?