Keičia visuomenės požiūrį ir didina senjorų įsitraukimą
Idėja įkurti tokią agentūrą L. Balčiūtei kilo neatsitiktinai – ji jau ne vienerius metus dirba su įvairiais projektais, inicijuojančiais senjorų įsitraukimą į aktyvų visuomeninį gyvenimą.
„Nuolatinis bendravimas ir pažintys su aktyviais, įdomiais, entuziazmo nestokojančiais senjorais parodė, jog kiekvienas gyvenimo tarpsnis yra savotiškai gražus, todėl ir savirealizacijai ribų nėra. Manau, kad tokie išskirtiniai, nestandartiniai projektai gali padėti pakeisti visuomenės požiūrį į vyresnius žmones – įrodyti, jog jie nėra nuobodūs, neįdomūs ar negalintys užsiimti vienokia ar kitokia veikla“, – įsitikinusi agentūros įkūrėja.
Senjorai džiaugiasi galimybe
L. Balčiūtei antrina ir viena „Powerage‘ncy“ modelių – žymiojoje Vaido Baumilos „Kunigundoje“ nusifilmavusi 64-ejų aktorė Alina Žaliukaitė-Ramanauskienė.
Aktorė atkreipia dėmesį, kad dabar aktorių bei modelių dažnai yra ieškoma socialinių tinklų pagalba, tačiau daugeliui vyresniosios kartos atlikėjų tokia siūlomo bendradarbiavimo forma tebėra neįprasta, todėl dažnai lieka svetima, neliečiama: „Tikiu, kad „Powerage‘ncy“ gali padėti išspręsti šią situaciją. Kvietimas registruotis agentūros duomenų bazėje yra tarsi pasitikėjimo, talento vertinimo ir pagarbos atspindys. Tad ir mums – senjorams – reikia naudotis atsiradusia nauja galimybe ir patiems būti iniciatyviems.“
Kviečia į reklamą pažvelgti kitaip
„Visi agentūros modeliai – aktyvūs, idėjų ir motyvacijos kupini senjorai, kurie drąsiai imasi įvairių iššūkių ir gali įsikūnyti į įvairiausius vaidmenis, įgyvendindami užsakovų idėjas. Neabejoju, kad vyresnio amžiaus žmonės gali pasirodyti ne vien vaistinių reklamose, todėl atėjo laikas išnaudoti jų potencialą ir visuomenei priminti, jog aktyviai ir įdomiai gyvena ne tik jaunimas“, – kviečia L. Balčiūtė.