Pasirinko dėl įdomaus turinio
Beveik 14 tūkst. prenumeratorių turinti išskirtinio turinio platforma „Delfi Plius“ vasarą kvietė naujus prenumeratorius dalyvauti žaidime ir laimėti naują elektromobilį „Mazda MX–30“ arba prenumeratą visam gyvenimui. Nuolatiniu turinio platformos „Delfi Plius“ skaitytoju tapęs R. Kupris sako, kad išgirdęs apie išskirtinę akciją prenumeratą įsigijo dėl skaitomų ir jau pamėgtų autorių, bet ne dėl žadėtų prizų.
„Visuomet skaičiau „Delfi Plius“ ir sekiau keletos autorių tekstus, todėl pamatęs puikią akciją, susigundžiau metų prenumerata, bet net neįsivaizdavau, kad galiu tapti ir laimėtoju. Mano tikslas buvo išskirtinis turinys, o ne prizas.
Dar vasarą su sužadėtine Aiste buvome išvykę atostogauti į Italiją. Tuomet sulaukiau skambučio iš Lietuvos, bet pamaniau, kad man atostogos ir į darbo skambučius neatsiliepsiu. Kai paskambino dar kartą, supratau, kad tai svarbu ir atsiliepęs sužinojau, kad patekau tarp finalininkų, kurie pretenduoja laimėti elektromobilį. Labai nustebau ir iš pradžių net maniau, kad tai tėra pokštas. Vėliau pradėjau galvoti, kad galbūt tai ir įmanoma, bet paskaičiavus, kokia tikimybė laimėti, viskas atrodė mažiausiai realu“, – pasakojo teisininku Nacionaliniame pareigūnų profesinių sąjungų susivienijime dirbantis R. Kurpis.
„Mazda“ – sena jaunystės svajonė
Atslūgus emocijoms po paskelbto laimėjimo „Delfi Plius“ prenumeratorius pasakojo, kad su sužadėtine save nuteikinėjo, jog laimėti nepavyks ir nenorėjo puoselėti daug vilčių. Vyras sakė mąstęs apie šeimas, kurias toks įspūdingas prizas galbūt išgelbėtų nuo skurdo ar padėtų įveikti keblią situaciją. Nenorėdamas turėti tuščių lūkesčių jis nieko apie dalyvavimą akcijoje nepasakojo ir draugams ar kolegoms.
„Stebėdamas laidą ir matydamas ekrane besikeičiančius finalininkų vardus laukiau vieno ugniagesio skambučio ir maniau, kad taip ir nepamatysiu, kas laimės, nes reikės atsiliepti. Tačiau manydamas, kad man skambina ugniagesys, atsiliepiau ir tą akimirką sužinojau, kad aš ir laimėjau. Pamačiau savo pavardę, o kitame laido gale mane jau sveikino su laimėjimu laidos komanda. Tai buvo neapsakoma akimirka. Net kolegų klausiau, ar tiesa tai, ką matau. Mažiausiai tikėjausi to ir, tiesą sakant atrodo, kad tuoj Aistė mane pažadins iš sapno ir sakys, kad eičiau į darbą“, – džiugių emocijų neslėpė laimėtojas.
Šiuo metu Rintautas ir Aistė vairuoja hibridinį automobilį ir neslepia, kad vis pagalvodavo apie elektromobilį, todėl toks prizas pradžiugino porą, o pats laimėtojas išdavė, kad jau seniai žavėjosi ir „Mazda“ automobiliais, nes nuo pat jaunystės turėjo svajonę įsigyti „Mazda MX–5“ kabrioletą.
Išskirtinis automobilis
Ir iš tiesų šis Rintauto laimėtas automobilis „Mazda MX–30“ yra išskirtinis ne tik dizainu, funkcionalumu ir komfortu. „Mazda Lietuvoje“ atstovė Kamilė Dumčiūtė pažymėjo, kad tai po daugelio metų yra pirmasis automobilis, kuriam dizainą kūrė moteris.
Dar praėjusiais metais pristatytas pirmasis „Mazda“ elektromobilis jau spėjo sulaukti nemažo susidomėjimo. Tiesa, „Mazda MX–30“ išsiskiria ir pavadinimu. „MX“ raidėmis žymimi tik svarbūs „Mazda“ koncepciniai bei sportiniai modeliai.
Laidoje „Delfi Rytas“ K. Dumčiūtė pademonstravo ir laisvo stiliaus duris, kurios be vidurio statramsčio su specialiai sukurtais durų vyriais suteikia dar daugiau erdvės.
Tuo tarpu „Delfi TV“ eteryje laimėtoją sveikinęs „Delfi“ rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis neslėpė, kad tokios akimirkos įrodo, jog stengtis verta, o laimėti gali kiekvienas. Šioje „Delfi Plius“ akcijoje dalyvavo daugiau 2200 dalyvių, įsigijusių „Delfi Plius“ metines prenumeratas.
„Rezultatas tikrai geras ir drąsiai galiu sakyti, kad kampanija pasiteisino. Visada smagu stebinti skaitytojus ne tik kokybišku turiniu, bet ir akcijomis bei prizais. Pirmą kartą dovanojome tokį vertingą prizą.
Visą vasarą visi įsigiję „Delfi Plius“ metinę prenumeratą dalyvavo žaidime ir turėjo galimybę laimėti elektromobilį „Mazda MX–30“, o tai reiškia ekologiškesnį vairavimą. Negana to, akcijos „Prenumeruok ir važiuok“ laikotarpiu padovanojome 11 prenumeratų visam gyvenimui, tad galimybių skaitant prasmingiau leisti laisvalaikį pakaks tikrai ilgam“, – pasakojo „Delfi“ rinkodaros vadovas.
Pašnekovas išdavė, kad ir ateityje planuoja stebinti „Delfi Plius“ skaitytojus išskirtiniu, kokybišku bei kitokiu turiniu. Netrukus antrąjį gimtadienį švęsianti „Delfi Plius“ platforma ir vėl pasiūlys išskirtinių akcijų bei laimėjimų.