Laidoje „Kaip“ Ieva atvirai dalijosi, kad šiai dienai ji jaučiasi puikiai, gyvena pagal savo taisykles ir savo misiją kuri, žinoma, laikui bėgant gali ir keistis. Tačiau verslininkė to nevadina nušvitimu.
Pasak nuomonės formuotojos, svarbu surasti ir suprasti pačius save – nevertinti savęs per kažkieno kito sukurtas taisykles, o sustoti ir pasimėgauti savo darbo rezultatais, akimirka.
Šiandien viena iš didžiausią auditoriją turinti nuomonės formuotoja prisimena pirmuosius reklamos užsakymus. Pasak Ievos, dabartinė situacija socialinių tinklų rinkodaroje – kardinaliai pasikeitusi: prekiniai ženklai turi didelį nuomonės formuotojų pasirinkimą, įvairovę. Taip pat gerokai pakilusi ir turinio kūrėjų darbo kokybės kartelė.
Norintiems sėkmingai tvarkyti savo socialinių tinklų paskyras, Ieva pataria orientuotis į patį turinį –– tai, ką žinote, turite, kokį ekspertiškumą, informaciją galite perteikti auditorijai. Nereikia bandyti sumenkinti kitų, o komunikuoti per savo individualumą, kūrybiškumą, kokybę.
„Tada pasakau sau: ne veltui pas tave atėjo viešumas, vedei laidas, projektus. Visa tai ateina ne kiekvienam, visa tai ateina su misija. Esu stipriai paėjusi su savo pažinimu ir supratau, per kokią prizmę galiu išnaudoti žinomumą, socialinius tinklus. Šiandien mano misija – padėti žmonėms su visa ta informacija, kuria dalinuosi socialiniuose tinkluose – apie mentalinę, fizinę sveikatą, pasidalyti reikalingais kontaktais,“ – teigia I. Mackevičienė.
Apie verslo valdymą, socialinius tinklus, kelionę į savęs pažinimą ir vidinę ramybės būseną Ieva pasidalijo laidoje „Kaip“. Daugiau – Delfi video: