Pirmieji dviaukščiai troleibusai
1937 m. SSRS ir Didžioji Britanija pasirašė sutartį dėl dviaukščių troleibusų importo. Po metų sovietai gavo patentą jiems gaminti. Gamykla buvo atidaryta Jaroslavlyje, o modelis pavadintas „YATB-3“.
Iš pradžių nuo surinkimo linijos nuriedėjo 10 troleibusų, kurių ilgis siekė 10 metrų. Salone galėjo tilpti 100 keleivių. Taip SSRS norėjo išspręsti kylančią piliečių vežimo problemą. Tai buvo ypač aktualu Maskvai. Juk gyventojų skaičius joje nuolat augo. Be to, pirmajame aukšte sėdintys keleiviai kelionės metu galėjo mėgautis gražiu miesto vaizdu. Tai buvo didelis privalumas, nes kelionė per tokį didelį miestą galėjo būti gana ilga.
Pasirodo, Jaroslavlio kopija buvo beveik identiška britų originalui. Tačiau buvo ir tam tikrų skirtumų. Pavyzdžiui, ji turėjo savo logotipą ir kai kurias technines savybes. Tačiau Jaroslavlio troleibuso svoris buvo daug didesnis nei originalo. Todėl jis negalėjo sklandžiai stabdyti ir išvystyti optimalaus greičio.