1960-aisias įvyko persilaužimas, ir požiūris į modelio darbą radikaliai pasikeitė. Modeliai tapo gerbiamomis, tarptautinėmis, gerai žinomomis asmenybėmis, kurios ne tik uždirbdavo nemažus pinigus, bet ir buvo mielai laukiamos turtingiausių ir įtakingiausių pasaulyje žmonių vakarėliuose bei labdaros renginiuose, o tas faktas, kad „Metų žmogaus" titulą dažnai gaudavo aukštosios mados modeliai tapo visiškai suprantamu reiškiniu.
Tiesa, ir tais, ir šiais laikais, norint būti sėkmingu ir tarptautiniu mastu pripažintu modeliu, reikia ne tik dailaus veidelio ir kūno, svarbu merginos charizma, komunikabilumas ir lankstumas, keliaujant po svečias šalis.
Apskritai kiekvienas dešimtmetis yra siejamas su tam tikru, konkrečiu modeliu, kuris atskleisdavo to laiko grožio ir moteriškumo suvokimą: 1966 m. veidas - puikiai mados ir muzikos pasaulyje žinoma Twiggy (tikrasis vardas Lasley Lawson), šiandien visuomenę masina „Victoria Secret" angelai.
Tiesa, kurį laiką egzistavo tam tikri standartai: šviesiaplaukė, mėlynakė ir baltaodė mergina buvo laikoma tobulu modeliu, nes galėjo geriau „parduoti" dizainerių produkciją. Viskas apsivertė aukštyn kojom, kai podiumu pirmuosius žingsnius žengė turbūt geriausia visų laikų juodaodė - supermodelis Naomi Campbell. Šiandien mados dizainerius žavi netradicinių, gal kiek neįprastų, bet įsimintinų veido bruožų gražuolės, o ant aukštosios mados podiumų galima išvysti ne tik juodaodes ar azijietes, bet ir infantiliškai liekno kūno arba taip vadinamus „plus size" (apkūnesnius) modelius. Svarbu, kad modelis įgyvendintų dizainerio sumanymą ir atskleistų kiekvieno rūbo tobulumą.
Tiesa, su modelio darbu keitėsi ir pati modelio profesija. Vis daugiau dėmesio buvo skiriama modelių lankstumui, kadangi nyko riba tarp podiumų ir foto modelių. Tobulas modelis tas, kuris ant podiumo gali atskleisti rūbo žavesį, nuotraukai įpūsti gyvybės, kuris puikiai atrodo ir komercinėje reklamoje, ir ant aukštosios mados žurnalo viršelio.
Žinoma, norint būti idealiu, visų geidžiamu modeliu reikia įdėti be galo daug darbo ir investicijų. Nepaisant to, vienos geriausių Lietuvoje Supermodels modelių agentūros atstovai teigia, kad vis daugiau jaunų merginų svajoja apie modelio darbą ir stulbinančią karjerą.
Tačiau reiktų atminti, kad modelio darbas nėra amžinas, vienus veidus pakeičia kiti ir standartiškai modelio karjera trunka nuo 10 iki 15 metų. Tik labai mados industrijai pasišventę ir „universalūs" modeliai ant podiumų karaliauja peržengę trisdešimt. Kita vertus, kartais iškyla poreikis ir vyresnio amžiaus moterų, kurios dizaineriams padeda atskleisti brandžios moters grožį. Tarkim, vokiečių modelis Heidi Klum sulaukusi keturiasdešimties ir toliau sėkmingai dirba modelio darbą.