Prieš vykstant mokymams Klaipėdoje, A. Kažerskas ir profesionali dailininkė Jolanta Vitkutė surengė neįprastą plenerą, kurio metu veidotyrininkas analizuodamas Romeo ir Džiuljetos poelgius, charakterio savybes, polinkius ir žodžius dėliojo galimus personažų veido tipažus, kuriems būdingas toks atitinkamas aprašymas, sakoma pranešime spaudai.
Pirmiausiai buvo atkurta vyro – Romeo – personažo išvaizda. Charizmatiškas, drąsus, rizikos nebijantis, aistringas jaunuolis galimai, pasak A. Kažersko, galėjo atrodyti tamsių veido bruožų, aristokratiška nosimi, plačiomis šnervėmis, nors ir jaunas, bet jau turintis „nuotykių“ raukšlių, didelį smakrą su duobute jame ir vešlius tamsius plaukus.
Tuo tarpu jo mylimoji Džiuljeta pagal sudėliotą atkūrimo paveikslą yra tikra priešingybė. Jaunutė mergina išlaikiusi savo skaistų veidą, galėjusi turėti emocingai riestą nosies galiuką, neypatingai dideles, labiau mažesnes akis, sučiauptas mažakalbes lūpas ir ryškius skruostikaulius bei neaukštą kaktą.
Kadangi dailininkė Jolanta yra dirbusi panašaus pobūdžio darbą, kuomet pagal pasakojimus bandomas nupiešti žmogaus veidas, galima tikėtis, kad ši veido ir charakterio analizė perkelta ant popieriaus gana realistiškai atspindi galbūt praeityje gyvenusių dviejų jaunuolių portretus. Iki šiol buvo kuriami įvairūs šių jaunuolių portretų tipai, nulemti menininko vaizduotės. Šiuo atveju jaunuolių portretai atkurti remiantis fenotipologijos mokslo pagrindu.
Kviečiame pažiūrėti, ar tokius Romeo ir Džiuljetą įsivaizdavote, skaitydami Šekspyro meilės poemą.