A. J. Larsenas žengia per šiuos subkultūrinių pasaulių sluoksnius drąsiai klibindamas nesuveržtus stiliaus rėmus. Jis atsisako gotiškos dramos vardan patogaus sportinio stiliaus.

Žanrų sankirta bene geriausiai atspindima eklektiškoje švarkų ir striukių įvairovėje. „Bomberiai“ buvo mėgstami krepšinio fanų 90-aisiais. Asger juos apdrabsto švytinčiais dažais. Tos dėmės panašios į neoninius monstrus. Kaukolės motyvas skolintas iš gotų subkultūros, tačiau ir iš menininko André Eugène iš Haičio darbų. Jo kūriniai įkvėpti ugnikalnių išsiveržimų, skulptūrose atskleidžiamas siurrealus lavos spalvų pasaulis.

Nuostabiai tamsus meno eliksyras atrodo ir žaismingai, ir apokaliptiškai. Jame sprendžiami mūsų santykiai su mirtimi. Asger audinių atspaudai kelia panašų įspūdį. Čia neoninės spalvos primena grėsmingą lavą, o kaukolės dizainas – romantišką mirties interpretaciją.

Asger kolekcija – tai haliucinogeninė kelionė per vyriškus įvaizdžius, blukinanti ribas tarp mirties ir šokio.

Įkvėpimas: gotų ir reiverių subkultūros.

Apie dizainerį

Jo braiže akivaizdi Londono subkultūrų, gotiškos, industrinės ir androgeniškos estetikos įtaka. Drabužiams naudojama blizgi oda, pasitelkiamos militaristinės detalės. Nuotaika kupina erotizmo ir postapokaliptinės romantikos. Asger gotas nesibodi įvairovės skolintis tiek iš praeities meno pasaulio, tiek iš sci-fi ateities svajų.

Patirtis

A.J. Larsenas gimė Danijoje, tačiau kaip dizaineris įsitvirtino Londone. Su pagyrimu baigė London College of Fashion. Studijų metu nuolat keitėsi jo darbų estetika. Ją taip pat lėmė darbas Johno Richmondo, „Burberry Prorsum“ mados namuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją