„Mus fotografuoja, filmuoja, galų gale bendraujame su daugeliu žmonių, tad šie aukštakulniai visada suteikia pasitikėjimo savimi, o tai reiškia, kad prie ūgio prideda dar 12 centimetrų, - juokėsi dizainerė. - Beje, kalbant apie spalvą, ji gal ir nėra tokia ypatinga, tačiau dera prie bet kokių drabužių.
Į mano spintą šie batai atkeliavo visai atsitiktinai. Niekada neieškojau drabužių ar batų vien dėl to, kad jų reikia ateinančiam vakarui ar specialiai renginiui. Bet pamenu, kai juos pamačiau, o tai buvo rudens pradžia ir „Mados infekcija“ dar toli, jau tada pagalvojau, kad man jų reikia būtent šiam renginiui".
K. Kruopienytė jau kelerius metus pati kuria ir avalynę tiek moterims, tiek ir vyrams. Jos sukurtus raudonos lakinės odos batus įsigijo ir dizaineris Egidijus Sidaras, kurie jam - patys mėgstamiausi.
„Jais džiaugiasi daugelis mano klientų, tačiau pati sau batų dar nesu sukūrusi, - sakė dizainerė. - Juk pati sunkiausia užduotis ir yra sau sukurti drabužius arba avalynę".
K. Kruopienytė, bendradarbiaudama su oficialia „Mados infekcijos“ kosmetikos rėmėja „Maybelline“, taip pat sukūrė stilingą kosmetinę, kuri bus išleista ribotu tiražu ir platinama „Mados ir grožio dienų“ metu parduotuvėse „Sarma“.