12
Kitas

Toliau

Bet, kaip rašo www.entrepreneur.com, bet viršininkui dera galvoti, ką jis sako. Neturite teisės supykęs pažerti įžeidimų. Juk nenorite, kad pikti žodžiai, nepagrįsti kaltinimai ir panašūs dalykai menkintų jūsų reputaciją darbuotojų akyse ar sukeltų problemų jūsų vadovaujamoje įstaigoje.

Jūsų dėmesiui – septynios frazės, kurių ypač reikėtų vengti įsikarščiavus. Neapgalvoti žodžiai gali sugadinti santykius su darbuotojais, o juos atitaisyti gali prireikti nemažai laiko.

1. „Aš – viršininkas, daryk, kaip pasakiau.“ Visi mes esame suaugę žmonės. Negalite tikėtis, kad darbuotojai taikstysis su jūsų veidmainyste. Jei darbuotojams taikote vienokius standartus, o sau – kitokius, negalite tikėtis iš jų pagarbos.

2. „Džiaukis, kad čia dirbi.“ Jei toks jūsų požiūris į darbuotojus, veikiausiai pačiam reikėtų džiaugtis, kad turite šį darbą. Kas gali gerai dirbti vyraujant nuostata, kad yra skolingas savo darbdaviui. Jei yra problemų su kažkuriuo darbuotojų, imkitės jas spręsti. Sugalvokite, kokių garbingų priemonių galima imtis. Nuostata, kad darbuotojas turi bučiuoti jums ranką, rodo nebrandumą ir parodo, kad jums stinga gebėjimų vadovauti.

3. „Jei tau nepatinka, rasiu žmogų, kuriam patiks.“ Kaip vadovas, jūs duodate nurodymus, bet tai nesuteikia jums teisės elgtis despotiškai. Bet kas gali pasivadinti vadovu, tačiau išmintingas vadovas pasitelks turimus gebėjimus ir žinias, kad motyvuotų darbuotojus ir pasiektų gerų rezultatų. Nevalia grasinti darbuotojams atleidimu, norint priversti juos kažką padaryti. Taip, iš pradžių jie gali paklusti, bet galiausiai praras motyvaciją ir įdės minimaliai pastangų. O apskritai jie pirmi gali išeiti iš darbo.

4. „Kodėl tik tau dėl šito kyla problemų?“ Jei kalbame apie darbuotoją, kuris nuolat nesutinka su jūsų pozicija, prieštarauja, tuomet reikia imtis priemonių. Jei kalbame apie darbuotoją, kuris iš esmės linkęs bendradarbiauti, bet iškilo konkreti sudėtinga situacija, veikiausiai taip atsitiko todėl, kad nenorite išklausyti jo alternatyvių sumanymų ar įsigilinti su kokia problema jis susidūrė. O gal žmogui tiesiog sunki diena. Kad ir kaip būtų, nemanykite, kad darbuotojas užsispyrė be priežasties. Niekada nelyginkite darbuotojų vienų su kitais, tai tas pats, lyg lyginti vaikus – prastas požiūris.

12
Kitas

Toliau

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)