1. Parenkite augimo planą.

Ar jūsų įmonė jau parengė ateinančių metų augimo prognozę? Peržvelkite savo planus ateinantiems metams ir kruopščiai suplanuokite kiekvienos srities biudžetą.
Ar pardavimų skyriaus darbuotojai įgyvendino nusistatytus pajamų tikslus? Ar turite pakankamai vietos biure, kad priimtumėte naujų darbuotojų? Ar išaugęs klientų skaičius neturės įtakos aptarnavimo kokybei? Ar didesnis darbuotojų ir klientų skaičius nepaveiks interneto įkainių?

2. Sutvarkykite apskaitą.

Labai blogai, jei netvarkote apskaitos kas mėnesį – nemokate mokesčių ar neatidedate tam skirtų pinigų. Skirkite laiko peržvelgti įmonės veiklą ir patikrinti našumą. Pasistenkite atidžiai peržvelgti finansines ataskaitas ir palyginkite jas su ankstesnių metų rezultatais. Ar pastebite kokius pokyčius? Jei pastebite, kad pokyčiai į blogesnę pusę, parenkite planą, kokią kryptį reikėtų rinktis ateinančiais metais, kad rezultatai pagerėtų.

3. Aptarkite ateities strategijas su darbuotojais.

Net jei nuolat mąstote apie savo įmonę, ne visada lengva savo mintimis pasidalinti su darbuotojais. Galbūt pakeitėte įmonės veiklos kryptį ar apėmėte daugiau paslaugų, bet oficialiai neinformavote apie tai darbuotojų?
Metų pabaiga yra puikus metas apsvarstyti įmonės veiklą ir našumą, aptarti, kokių teigiamų rezultatų pasiekėte, su kokiais iššūkiais susidūrėte, suplanuoti ateinančius metus. Susirinkimą suorganizuokite prieš kalėdinį vakarėlį, kad šventinės nuotaikos netemdytų verslo reikalai.

4. Patikrinkite, kur galite sutaupyti.

Jei jūsų protą užima augimo perspektyva, kuriai reikalingos didelės investicijos, peržvelkite, kokios didžiausios išlaidos numatytos ateinančiais metais, ir patikrinkite, ar negalėtumėte joms sutaupyti.
Pavyzdžiui, už kai kurias paslaugas (kad ir programinės įrangos) mokant metams į priekį, galima sutaupyti iki 20 proc. Taip pat ir už biuro patalpų nuomą galima sutaupyti 10 proc., jei sumokėsite iškart už visus metus. Galbūt verta investuoti daugiau dabar, kad sutaupytumėte ilgalaikėje perspektyvoje?

5. Įvertinkite įmonės technologiją.

Peržvelgdami metų rezultatus, atkreipkite dėmesį į tai, kaip darbuotojai naudojo turimą įrangą. Galbūt jūsų komandos nariai nuolat naudoja vienas programas, o kitos naudojamos retai arba yra visai nereikalingos. Kartais darbuotojai nenaudoja kažkokio įrenginio, programinės įrangos, programos ar sistemos, nes nesupranta jos ar nemoka naudotis. Arba galbūt praktikoje paaiškėjo, kad konkreti programinė įranga jūsų komandai nėra reikalinga. Apsvarstykite, kokių programų ar įrangos ateinančiais metais galima atsisakyti.

6. Nusistatykite tikslus.

Geriausi tikslai tie, kurie yra realiai įgyvendinami. Nepamirškite to, kai sudarinėjate ilgalaikius tikslus.
Tikslas ateinančiais metais 40 proc. padidinti pardavimus skamba gražiai, bet ar pagalvojote, kaip konkrečiai tai padarysite? Nepamirškite, kad kiekvienas naujas tikslas reikalauja pakeisti elgesį arba strategiją. Ką jūs ir jūsų darbuotojai ketinate daryti kitaip? Galbūt ketinate daugiau dėmesio skirti produkcijai, kurios pardavimai šiemet buvo geri? Galbūt įmonė skirs daugiau dėmesio rinkodarai? Kaip jūs ir jūsų darbuotojai ateinančiais metais ketinate siekti teigiamų pokyčių ir naujų tikslų, ką ketinate pakeisti? Aptarkite reikalingą strategiją, priimkite bendrą susitarimą ir sukurkite konkretų veiksmų planą.


7. Aukokite.

Baigiantis metams, būtinai reikia skirti laiko ir lėšų labdarai. Aukoti galima savanaudiškais tikslais – dėl mokesčių nurašymo arba siekiant įgyti gerą vardą, o galima aukoti ir šiaip, iš geros širdies.
Paruoškite dovanas ne tik darbuotojams, bet ir labdaros organizacijoms, kurios vykdo veiklą panašioje srityje kaip ir jūsų įmonė. Aukodami laiką ir pinigus labdarai, sukursite tikslą ir motyvaciją sau ir savo darbuotojams.

Tapk DELFI Gyvenimo draugu „Facebook“ ir sek naujienas ant savo sienos!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją