Lygiai taip pat ir socialiniai tinklai. Jie gali būti puiki bendravimo priemonė, galimybė atrasti senus pažįstamus, su kuriais nutrūko ryšiai, socialiniai tinklai gali būti erdvė jūsų verslo reklamai. Kita vertus, jie gali tapti jūsų nepasitenkinimo, nelaimingumo pojūčio priežastimi. Mokslininkai tai įrodė. Ir tikrai ne vien dėl to, kad žmonės save lygina su kitais ir ima matyti minusus. Čia tik lašas jūroje.
Pirmiausia, tai vadinamasis „socialinių tinklų materializmas“. Nors tai gal ir nėra visiškai tikslu, bet mokslininkai būtent šį terminą vartoja norėdami apibūdinti reiškinį, kai „kitų žmonių prabangaus gyvenimo“ demonstravimas neigiamai veikia vartotojų psichiką. Socialinėje žiniasklaidoje materializmas – žmonių teikiama vertė žemiškoms gėrybėms – dažnai pasireiškia įrašais, kuriuose demonstruojami brangūs daiktai, prašmatnios atostogos ar iš pažiūros tobulas gyvenimo būdas. Socialinė žiniasklaida tapo terpe pasipuikuoti, pasigirti ne tik tuo, ką iš tiesų turi, bet ir suvaidintais dalykais. Štai asmuo nusifotografuoja šalia svetimos prabangios mašinos, padaro keletą kadrų atėjęs į gražaus viešbučio vestibiulį, o kiti tiki, kad tai tikras gyvenimas.