Gamtos ir mokslo sąjungą vainikavo unikalus renginys
Į šią neužmirštamą odisėją pakvietė kosmetologė Karolina Sabulė, odos priežiūros entuziastams pristačiusi visame pasaulyje gerai pažįstamą dermokosmetiką. Proga pasirinkta neatsitiktinai: iš Ispanijos kilęs prekės ženklas šiais metais švenčia savo 50 metų jubiliejų. Jo vizija – sujungti gamtos galią ir mokslo pažangą.
Prabangioje Raudondvario dvaro aplinkoje įvykęs kosmetologų susibūrimas neapsiribojo tradiciniu kosmetikos pristatymu – jis tapo nepaprasta patirtimi, kviečiančia pažadinti savo jusles ir įžengti į magijos bei grožio pasaulį.
Magijos ir inovacijų kelionė
Grožio puoselėjimą galima vadinti tam tikra magija – tik atradus tinkamiausią formulę, geriausiai tinkančias mums priemones, galime puoselėti savo grožį ir jaunatviškumą. Tad renginyje daug dėmesio skirta unikaliems „Casmara“ ingredientams, kurių pristatymas buvo lyg magiška kelionė – nuo natūralių augalinių ekstraktų iki naujausių biotechnologijų. Tai atspindi prekės ženklo filosofiją, kurioje mokslas dera su menu, o gamtos alchemija – su šiuolaikinėmis technologijomis.
„Mūsų tikslas – ne tik pasiūlyti efektyvias priemones, bet ir įkvėpti kosmetologus kurti ritualus, kurie praturtintų tiek odos priežiūrą, tiek klientų potyrius“, – kalbėjo renginio idėjos autorė Karolina Sabulė.
Odos priežiūros specialistai turėjo galimybę pasinerti į magijos triukus, kuriais dalinosi talentingasis iliuzionistas Mantas Wizard. Jis sukūrė kerinčią atmosferą, kurioje iliuzija persipynė su tikrove. Svečius savo pasirodymu užbūręs iliuzionistas pabrėžė pagrindinę žinutę – grožis yra daugiau nei išorinis atspindys. Tai vidinė harmonija ir stebuklas, kurio nepavyks perprasti vien tik plika akimi. Muzika, subtiliai lydėjusi renginio akimirkas, istorinė aplinka ir apšvietimas leido kiekvienam pasijausti šios išskirtinės kelionės dalimi.
Ritualai ir tendencijos: išskyrė TOP priemonę odai puoselėti
Moterims visada aktualus klausimas – kaip ilgiau išlaikyti jaunatvišką veido ir kūno spindesį. Juk sveika, išpuoselėta oda yra tikras grožio atspindys.
Kosmetologė Agnė Mačiulienė pabrėžia, kad pastarųjų metų odos priežiūros tendencija – retinolis, kuris gelbsti kovojant su raukšlėmis bei akne.
„Deja, vien tik namuose naudojamas retinolis ne visada garantuoja norimą efektą. „Casmara“ žengė žingsnį toliau ir pristatė inovatyvią Retinol PROAGE procedūrą, kuri padeda pasiekti dar geresnių rezultatų.
Ši procedūra – tikras atradimas siekiantiems jaunatviškesnės odos. Produktų tekstūra, kvapas ir efektyvumas – viskas tobula, o poveikis matomas jau po pirmo naudojimo. Man artima šio prekės ženklo filosofija. Komanda kruopščiai atrenka ingredientus, klausosi savo klientų ir viską kuria dėl jų“, – dalinosi A. Mačiulienė.
Odos priežiūros entuziastė, nuomonės formuotoja Elina Gelzina teigia, kad „Casmara“ jai – daugiau nei kosmetikos priemonės. „Šie produktai išgelbėjo mano odą nuo visko, kas neramino – spuogų ir senėjimo požymių. Į pagalbą pasitelkus retinolį, hialurono rūgštį ir alginatines kaukes, oda tapo jaunatviškesnė, elastingesnė ir sudrėkinta“, – džiaugiasi pašnekovė.
Prekės ženklo vizija – grožio priemonės, pagrįstos moksline pažanga ir pagarba gamtai
Visos šventės metu svečių laukė dovanos ir siurprizai. Renginį vainikavo virtuali pažintis su pačia prekės ženklo įkūrėja Águeda García. Prieš daugiau nei 50 metų pradėjusi savo veiklą mažame kabinete, veikli moteris siekė kurti kosmetikos gaminius, kurie būtų ne tik veiksmingi, bet ir paremti moksline pažanga bei pagarba gamtai.
Ši dermė padėjo prekės ženklui išsiskirti ir pelnyti klientų pasitikėjimą. Kiekvienas gaminys atspindi ne tik estetiką bei odos sveikatą, bet ir sąmoningą požiūrį į aplinką bei inovacijas. Águeda García dėkojo susirinkusiems už palaikymą ir pakvietė kartu švęsti šią ypatingą progą. „Grožis, mokslas ir gamta – tai trys kertiniai elementai, kurie sujungia mūsų filosofiją“, – sakė ji.