Šio prekės ženklo kūrėjai, broliai dvyniai Deanas ir Danas Catenai savo kolekcijos pristatymo šou sukūrė Havajus primenančią scenografiją, įskaitant dvi akmenines galvas, kurios stūksojo kiekvienoje podiumo pusėje.

Modeliai žingsniavo podiumu pagal Elvis Presley hitą, vilkėdami išpuoštas glaustinukes, korsetus ir liemenėles primenančias palaidines su ryškiais raštais. Apatiniai drabužiai buvo vilkimi kaip viršutiniai.

Naujausią įvaizdį kūrė ir per dideli aksesuarai. Broliai dizaineriai suknelių raštą derino su raštu ant rankinių. Kolekcijoje buvo galima išvysti gyvūnų kailio raštų, kelnaites primenančių šortukų ir 6-ojo dešimtmečio rokeriško stiliaus sijonų bei suknelių.

Kanadoje gimę dizaineriai, kurie madų pramonėje dirba daugiau kaip du dešimtmečius, buvo vieni pirmųjų, pristatę savo kolekciją per Milano mados savaitę.