Įvaizdžio dizainerė Kotryna Dirsytė sako: „Įvaizdžio dizaineriai kuria įvaizdžius naudodami drabužius, aplinką, grimą, šukuosenas, apšvietimą, nuotaiką, pozas bei mimikas. Šios profesijos atstovų darbas – tai modelių, žmonių ir prekės ženklų istorijų kūrimas.“
Vienas iš dažniausių klaidingų supratimų yra tas, kad šios profesijos atstovai dirba tik su drabužiais. Kotryna aiškina: „Iš tikrųjų, įvaizdžio dizainerių darbas apima daug daugiau. Prieš projektus (filmavimus, fotosesijas) įvaizdžio dizaineriai atlieka išsamius pasiruošimus: perka drabužius, bendrauja su komandos nariais, planuoja laiką, vysto kūrybines idėjas ir jas įgyvendina. Tai reikalauja nemažai fizinių jėgų ir daugybės kitų dedamųjų.“
Nors Lietuvoje įvaizdžio dizainerių profesija dar tik įgauna pagreitį, šioje srityje jau pastebimos didelės galimybės. „Lietuva dažnai pavėluoja į tendencijas, todėl tai, kas užsienyje yra seniai įprasta, mums dažnai būna naujovė. Gerų įvaizdžio specialistų visada trūksta ir jie turi daug galimybių suspindėti. Ne tik ši, bet ir daugelis kitų meninių sričių sparčiai auga. Jaunoji karta yra labai kūrybinga, o naujų idėjų ir projektų atsiradimui reikalingi kiekvienos srities specialistai, pasiruošę bendradarbiauti,“ – teigia Kotryna.
Bendradarbiavimas su kitais kūrėjais yra esminė įvaizdžio dizainerio darbo dalis. Kotryna pabrėžia: „Norint sukurti tikrai įsimintiną įvaizdį, būtina dirbti kartu su kitais kūrėjais. Kiekvienas komandos narys – nuo grimo meistro iki fotografo – prisideda prie galutinio rezultato. Tik bendromis pastangomis galime pasiekti geriausią rezultatą, nes kiekvienas turi savo unikalų indėlį ir matymą. Bendradarbiavimas ne tik praplečia kūrybines galimybes, bet ir padeda augti profesionaliai.“
Pradėjus dirbti šioje srityje jau pirmaisiais studijų metais, didžiausias iššūkis Kotrynai buvo nepamesti noro toliau mokytis. Kotryna pabrėžia, į ką reikėtų atkreipti dėmesį: „Nors ir svarbu išlaikyti balansą tarp mokslų ir praktikos, manau, šioje srityje pastangos visuomet yra labiausiai vertinamos.“
Prakalbus apie užsakomuosius darbus svarbu suvokti, kad jie gali būti labai skirtingi. Todėl būtina atskirti savo vaizduotę ir galimybę pasireikšti. Kotryna sako: „Jei klientas žino, ko nori, tačiau dizaineris siekia kūrybinės laisvės, jų vizijos gali prasilenkti, ir tai gali pakenkti darbui. Mano nuomone, svarbu priimti komerciją kaip komerciją, o meną kaip meną, ir prisidėti prie abiejų kūrybinių procesų. Svarbu įgyvendinti užsakovo lūkesčius, tačiau nebijoti būti savimi, taip išlaikant atpažįstamumą.“
Įvaizdžio dizainerio profesija Lietuvoje, nors dar tik besivystanti, turi milžinišką potencialą. Kotrynos Dirsytės patirtis atskleidžia, kad šioje srityje svarbu ne tik kūrybiškumas, bet ir gebėjimas derinti klientų lūkesčius su asmenine vizija. Nepaisant iššūkių, tokių kaip klaidingi supratimai apie darbą ar balanso tarp akademinių žinių ir praktikos išlaikymas, įvaizdžio dizaineriai turi daug galimybių augti ir įgyvendinti savo kūrybinius projektus.