Specialiai portalo DELFI skaitytojams Jurga Jurkevičienė, Milanas
Tačiau pataikavimu ir komplimentais RE GIORGIO nesuviliosi, atvirkščiai, jis neslepia, kad yra nepatenkintas. Milano mados savaitės metu į aštuntąją dešimtį įžengęs kūrėjas visaip drumsčia vandenį. Jis teigia: „Neliks manęs – sugrius Italijos mados mitas. Madai reikia ne tik finansavimo. Čia būtinos asmenybės.“
Ar teisus italų mados karalius, parodys laikas. Kol kas Milane kolekcijas pristatančių šeimyninių įmonių beliko vos viena kita. Spauda nepaleidžia iš akiračio kito garsaus Italijos mados kūrėjo iš Toskanos – dizainerio Roberto Cavalli. Biržos išerzintas modeliuotojas iš Florencijos mados savaitės metu šįmet – ne itin linksmas. Nors „Roberto Cavalli“ mados namų vadovybė vis dar nepatvirtino žiniasklaidai, kad parduodamos prestižinio ženklo akcijos, vis dėlto žurnalistams aišku, kad kažkas ateityje nutiks.
Apsisaugoti nuo vėsos vasarą. Dar lengvesnis taps šimtasiūlės modelio sudygsniuotas švarkas. Jis trumpės ir siaurės, bus visai mažutis ir panorėjus lengvai tilps į moters rankinę. Dizaineriai pagalvojo apie tai, kad moterims tenka dirbti nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro, kai oro temperatūra gali žaibiškai pasikeisti. „Piumino“ – (it. lengva striukė iš plunksnų) ne veltui taip vadinama. Šįmet plunksnos – tokios mažytės ir lengvos, technologiškai suplonintos, jog drabužis visiškai besvoris. Trečiojo tūkstantmečio technologijos užtikrina pastovią kūno temperatūrą ir moteris šalčio nejaučia.