Pasaulyje gerai žinomo pop-up formato parduotuvė išskirtinė tuo, kad joje pasikeisdami su klientais bendraus ir dirbs patys prekės ženklų – „formuniform“, „Body Talk“, „OkiikO“, „Naked Bruce“ ir „Tadam!“ – atstovai, o vakarais toje pačioje erdvėje vyks kavos ir ledų degustacijos, pokalbiai apie madą, filmų peržiūros ir kiti renginiai.

„Pastebėjome, kad Lietuvoje mados kūrėjai retai bendradarbiauja ir dalijasi patirtimi, tad toks jungtinis projektas Lietuvoje įgyvendinamas bene pirmą kartą. Visi žinome, kad vasaros metu didieji Lietuvos miestai ištuštėja ir veiksmas keliasi į pajūrį, tad šią vasarą ir mes nusprendėme leistis į bendrą nuotykį Nidoje. Esame penki skirtingi, bet savo konceptualumu panašūs prekės ženklai, tad neabejojame, kad mūsų parduotuvės koncepcija sudomins kurorto svečius, o mums tai bus puiki galimybė dar geriau pažinti savo klientus, nes parduotuvėje darbuosimės mes patys,“ – pasakoja vieno iš projekto dalyvių, prekės ženklo „Naked Bruce“ įkūrėja Monika Vaitkienė.

Pop-up parduotuvė „5 Summer Stories“ įsikūrė jaukių ir kūrybingų svečių namų „Plunksna“ komplekse, anksčiau priklausiusiame Lietuvos Rašytojų sąjungai. „Plunksnos“ svečių namams ši vasara yra paskutinė prieš pradedant naujo poilsio komplekso statybos darbus, tad parduotuvė „5 Summer Stories“ , veiksianti iki rugsėjo 15 d. , tarsi simboliškai pabaigs ypatinga aura alsuojančių poilsio namų paskutinį vasaros sezoną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją