Dizainerė teigia norėjusi įnešti truputėlį spalvų ir netradicinio sprendimo. Todėl pagrindinės spalvos - ne juoda ir balta. O kadangi vestuvės vyksta visais metų laikais ir skirtingose šalyse, gali būti ir dieninis variantas, ir puošnesnis. Todėl ir kolekcija vadinasi „Metų laikai“.
„Šios kolekcijos leitmotyvas yra vyriška ir moteriška pora, pagrinde dominuoja mėlyna ir oranžinė spalvos. Pagrindinė batelių pora yra vyriška mėlyna su oranžinėmis detalėmis, o moteriška oranžinė su mėlynomis detalėmis. Bet ta mėlyna per žydrumą iki mėlio spalvos, o oranžinė per plytinę iki raudonos ir net juodos spalvos“,- kolekcijos idėją atskleidžia R. Rimšelienė.
Dizainerės teigimu, maždaug 20 proc. nuotakų pirmiausia užsisako batelius, o paskui prie jų derina suknelę. Kitos atvirkščiai - užsisako pas dizainerius suknelę, o paskui derina batelius.
„Būna, kad vestuvinius batelius nori kaip relikviją palikti šeimos nariams. Kartais užsisako aksominius ar atlasinius, bet paskui šventės metu jau avi kitais, kad patogiau būtų šokti. Būna ir ypatingų, graviruotų, siuvinėtų, viskas priklauso nuo žmogaus norų ir galimybių. Tai prisiminimas žmonėms visą gyvenimą, nes daiktas yra kurtas jam asmeniškai, tai yra nepalyginami dalykai. Kaip ir maistas - kur yra tik maistas, o kur yra jaukus šeimyninis restoranėlis. Žiūrint, kokie yra žmonių poreikiai. Nesakau, kad kažkur yra blogiau ar geriau, tiesiog yra daugiau dėmesio ir prisiminimų, susijusių su švente“,- pasakoja R. Rimšelienė.
Dizainerė paneigia mitą, kad sukneles specialiai dažniausiai siūdinasi tik apvalių formų moterys, o batelius užsisakinėja turinčios didesnes kojas. R. Rimšelienės teigimu, yra kaip tik atvirkščiai - daugiausia tenka gaminti populiariausių dydžių batelių, tiesiog moterys nori daugiau dėmesio sau.