Žinoma, ne tik dėl skonio, bet ir dėl suvenyrinio butelio apipavidalinimo, ir visų pirma – jo kainos.
Pagal originalią daryklos aludario Jameso Waltono, kuris, matyt, neatsitiktinai, įvertinant jo dvidešimtmetę patirtį, pagarbiai vadinamas Išprotėjusiu Mokslininku, technologiją buvo išvirta 400 litrų „mamuto alaus“ partija.
Aludaris Jamesas Waltonas. Instagram.com nuotr.
Elis du kartus per mėnesį buvo užšaldomas iki 30 laipsnių temperatūros, vėliau dvejus metus laikomas prancūziško ąžuolo statinaitėse. Alaus apžvalgininkai pastebi, kad po šių procesų elis (stiprumas – 25 % alkoholio tūrio) savo turtingu ir intensyviu skoniu priminė portveiną.
Kitas žingsnis – šio gėrimo suvenyriniai buteliai, kuriuos drąsiai galima vadinti meno kūriniais. Darykla į pagalbą pasikvietė menininką Richardą Marcusą.
Rezultatas – dešimt litro talpos butelių, papuoštu pakabuku, išdrožto iš 35 tūkstančių metų senumo mamuto ilties bei auksiniu keturiolikos karatų segtuku. Vieną brangiausių pasaulio alaus butelių, pardavinėjamą už tūkstantį dolerių (898 eurus), kaip ir pridera, buvo siūloma įsigyti supakuotą į ąžuolinę dėžutę.
Suvenyrinis „The Glacial Mammoth Extinction“ alaus butelis. Instagram.com nuotr.
Tiesa, paragauti Išprotėjusio Mokslininko išvirto „The Glacial Mammoth Extinction“ galėjo ir ne tokie pasiturintys alaus gurmanai – išpilstytas į įprastą tarą „mamuto alus“ kainavo atitinkamai 40 (pusė litro) ir 80 dolerių (litras).
Dalyvauk konkurse - spausk ant nuotraukos (du kartus), įsimink laimingą kodą (2 lape), įrašyk jį į anketą ir laimėk "Maximos" krepšį dovanų! Konkurso nugalėtoja tapo Svetlana Ivanova (bgr...@yahoo.com)