Šou elementų, priešingai nei „Spektro“ pristatyme Vilniuje, E. Skerstono vakarėlyje netrūko.
Gausus smalsuolių ratas išsižioję stebėjo, kaip prekybos centru rieda prabangus „Maserati“ automobilis, o iš jo išlipa efektingu dendžio kostiumu (jį pasiuvo dizaineris Seržas Gandžumianas) pasipuošęs knygos autorius E. Skerstonas. Čia pat jį pasitinka visas Jameso Bondo merginas savo grožiu galinti nurungti televizijos laidų vedėja Ugnė Skonsmanaitė ir kviečia prisėsti pokalbiui ant minkštasuolių – fotografams tikrai nebuvo kada tinginiauti vartant akis į prekybos centro lubas bei parduotuvių vitrinas. O kur dar efektingos damos bei konjako žinovas Juozas Kabašinskas, E. Skerstonui padovanojęs didžiulį solidaus gėrimo butelį!
Savo naujausią, gausiai iliustruotą knygą „Vyras ir veidrodis: psichologinė dvikova“ autorius dedikuoja šių dienų dendžiams ir džentelmenams.
„Mūsų kraštuose XIX amžiuje jau galima pamatyti įrodymų, pavyzdžiui, tapybos darbuose, kad jei ir ne dendžių, tai džentelmenų Lietuvoje tikrai buvo“, – patikino E. Skerstonas, tuoj pat mandagiai pridurdamas, kad tai pasakytina apie dvarų savininkus, turėjusius rezidencijas didžiuosiuose miestuose, o ne apie liaudies žmones.
Šiandien gatvėje stebėdamas praeivius, jis mato labai žavių pavyzdžių. „Šaunu, kad galima matyti jaunus žmones pasipuošusius. Aš džiaugiuosi, kad visuomenė pradeda suprasti, kad gražus žmogus, nesvarbu, kokio amžiaus jis būtų, yra patrauklus. Malonu, gera gyventi šalia tokių žmonių, – apsilankęs TV3 laidos „Vilnius gyvai“ filmavime teigė E. Skerstonas. – Mada tai yra naujiena, pažanga. Visuomenei reikia laiko, kad su ja susitaikytų. Štai jau atgijo romantiškumas vyro aprangoje, vėl madinga „varlytė“, spalvingumas, kūrybingumas. Vyras per aprangą kuria save – tą, kuris pasakęs „laba diena“ ir pabučiavęs moteriai ranką, nelaižo peilio intuityviai...“
Džentelmeniškumas, anot E. Skerstono, yra visų pirma pagarba aplinkiniams ir sau pačiam, tai neturėtų būti pamiršta įvairiausiomis aplinkybėmis.
„Kai kviesdavau fotografuotis vyrus knygai, tai ir aiškindavau, kad tai – pirmas Lietuvoje leidinys tam skirtas. Mes turime tiekti tą kultūrą, auklėti tą vartotoją, kuris ateina į prekybos centrą ir jau turi būti išmanus. Daug išmanesnis už savo telefoną“, – šypsodamasis pasakojo E. Skerstonas.