Antanas neslepia, jog vienu patikimiausiu bei greičiausiu bolidu dykumų lenktynėse laikomas automobilis padės siekti pagrindinio tikslo – pagerinti geriausią Baltijos šalių rezultatą Dakaro raliuose.
Naujasis lenktynininko Dakaro komandos automobilis turi 5 litrų V8 formos „Toyota“ variklį, išvystantį daugiau nei 330 arklio galių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Apie 2 tonas sveriantis dykumų monstras turi 500 litrų talpos kuro baką ir šešių laipsnių sekvencinę pavarų dėžę. Šių metų Dakaro ralyje daugiau nei 10 sportininkų startavo tokio tipo automobiliais, iš kurių net 2 finišavo pirmajame dešimtuke.
Antanas Juknevičius. Organizatorių nuotr.
„Seniai svajojome turėti automobilį, su kuriuo būtume pajėgūs varžytis dėl aukščiausių pozicijų sunkiausiame pasaulio ralyje. Būtent šį automobilį specialiai mūsų ekipažui ruošė dykumų ralio ekspertai Belgijoje esančiose „Overdrive“ dirbtuvėse. Automobilis mūsų garažą pasiekė sekmadienio rytą, mechanikai jau pradėjo pirmuosius paruošimo raliui darbus. Vėliau seks automobilio apipavidalinimas, o oficialus pristatymas planuojamas spalio mėnesio viduryje, - pasakojo jau jau 6 kartą į Dakarą susiruošęs Antanas Juknevičius. - Šiais metais mūsų komandos pasiruošimas Dakarui kardinaliai skiriasi nuo praėjusių metų. Naujas automobilis – tik viena iš naujovių, kuri padės mums varžytis dėl aukštesnių pozicijų. Turėsime daug didesnę ir labiau patyrusią komandą bei naują mechanikų brigadą. Manau, mažai kam paslaptis, jog pagrindinis mūsų tikslas – pagerinti geriausią Baltijos šalių sportininkų pasiektą rezultatą Dakaro ralyje. Kaip komandai seksis tai įgyvendinti, pamatysime sausį, o dabar visos mūsų jėgos sutelktos geriausiam įmanomam pasiruošimui.“
Antanas Juknevičius jau dešimtą kartą keliaus į sunkiausią dykumų ralio maratoną. Penkiskart Dakare sportininkas dalyvavo kaip ekipažo narys ir tiek pat kartų vadovavo įvairioms tarptautinėms komandoms. 2009-aisiais A. Juknevičius pasiekė aukščiausia vietą Dakaro ralyje galutinėje įskaitoje finišuodamas 25-oje pozicijoje.