Kostiumais ir smokingais pasipuošusių muzikantų, anksčiau neišlipdavusių iš džinsų ir marškinėlių, nuotraukos sukėlė nemenką šurmulį.
„Mes džiaugiamės, jog buvome pakviesti tapti vyrų drabužių mados namų „Brion“ reklaminiais veidais būtent tuo momentu, kuomet mados namai pristato savo pirmąją kūrybinę reklaminę kampaniją, kuriai vėl vadovauja kūrybinis direktorius Justinas O'Shea, - rašoma grupės pranešime žiniasklaidai. - Nespalvotos grupės „Queen“ „Bohemian Rhapsody“ nuotraukos mus įkvėpė įsiamžinti fotografo Zackery Michaelo fotosesijoje. Mes reklamuosime kostiumus „Bespoke Brioni“, smokingus, o taip pat akinius nuo saulės iš naujos kolekcijos“.
„Brioni“ kūrybos direktorius Justinas O'Shea, pasakodamas kodėl naujai reklaminei kampanijai pasirinko būtent „Metallica“ muzikantus, paaiškino, jog šiuolaikinė vyrų apranga vis labiau moteriškėja, tačiau pirkėjams arčiau širdies yra klasikinė vyriškumo idėja. „Metallica“ puikiai tai įkūnija“, - tvirtina „Brioni“ kūrybos direktorius.
"Metallica" tapo "Brioni" ambasadoriais. Vida Press nuotr.